اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

سرانه فضای فرهنگی آمل به یک متر نرسید

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: سرانه فرهنگی هر فرد آملی 70 سانتی‌متر است.

سرانه فضای فرهنگی آمل به یک متر نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان آمل با اشاره به اینکه فرهنگ کتابخوانی باید در بین مردم گسترش داد، یادآور شد: در این زمینه باید مسئولان به افزایش مکان‌های فرهنگی و مطالعات بپردازند.

وی با بیان اینکه شهرستان آمل با قدمت دیرینه در سطح فرهنگی شهری شناخته شده در کشور است، افزود: این شهرستان دارای علما، اندیشمندان و فاضلان برتری بوده که موجب سربلندی و افتخار مردم این شهر شده است.

رسولی با اعلام اینکه بیشترین قدم فرهنگی در شهرستان آمل طی دو دولت نهم و دهم صورت گرفته، ادامه داد: در حالیکه سال‌های گذشته این شهرستان با داشتن یک کتابخانه فقط دارای سرانه یک سانت فرهنگی بوده است.

معاون فرماندار آمل با اشاره به اینکه امروزه به اعضای هر فرد آملی چند سانت سرانه فرهنگی به این شهرستان اضافه شده، ابراز داشت: هم اکنون در شهرستان آمل سرانه فرهنگی به 70 سانتی‌متر رسیده است.

این مسئول از کسب مقام نخست استانی شهرستان آمل در بحث کتابخوانی خبر داد و گفت: برای حفظ این مقام مسئولان باید به ترویج فضاهای فرهنگی بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه برای اشاعه فرهنگ کتابخوانی باید با هر شیوه‌ای بهره برد، اضافه کرد: در این عرصه باید کمک‌های خیرین و مردم مورد استفاده قرار داد.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول