اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه مسابقات قهرمانی پرس سینه قم

علیزاده‌پورنیا تجلیل شد

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی پرس سینه استان قم از زحمات هادی علیزاده قهرمان کشتی فرنگی کشور تقدیر شد.

علیزاده‌پورنیا تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همزمان با هفته تربیت بدنی در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی پرس سینه استان قم که به همت هیئت پرورش اندام و بدنسازی قم در سالن ورزشی راحله برگزار شد، از زحمات هادی علیزاده‌پورنیا، کشتی‌گیر قمی وزن 74 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران که در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در فنلاند به مدال طلا دست یافت تقدیر شد.

مجید تلخابی در این مراسم با تشکر از زحمات این کشتی‌گیر غیرتمند قمی اظهار داشت: افتخاراتی که قهرمانان ملی در هر رشته ورزشی در مسابقات بین‌المللی کسب می‌کنند متعلق به یک رشته خاص نیست بلکه متعلق به تمام ملت ایران است.

وی با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش‌ها و زحمات این کشتی‌گیر طلایی قمی زیر نظر استاد روح‌الله میکائیلی مربی ارزنده قمی بوده‌ام ابراز داشت: علیزاده با انجام تمرینات سخت و طاقت‌فرسا توانست در مسابقات بین‌المللی فنلاند به خوبی بدرخشد و مایه سربلندی و سرافرازی منطقه محروم نیروگاه قم شود و انگیزه تلاش و کار جدی را در ورزشکاران مستعد این منطقه از قم بیش از پیش افزایش دهد.

در پایان مراسم در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و جمعی از پیشکسوتان ورزش استان قم با اهداء هدیه و لوح یادبود از طرف هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم از زحمات فرنگی‌کار طلایی قم تجلیل شد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول