اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش ورزشکاران قمی؛

ایران با مربی قمی قهرمان پرس سینه آسیا شد

خبرگزاری فارس: تیم ملی پرس سینه کشورمان با هدایت مربی توانمند قمی و کسب مدال‌های رنگارنگ موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد.

ایران با مربی قمی قهرمان پرس سینه آسیا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات پرس سینه آسیا 2011 قهرمانی آسیا با شرکت برترین‌های قاره کهن به میزبان تایوان برگزار شد و تیم ملی پرس سینه کشورمان نیز با ترکیبی از برترین‌های کشور در پیکارهای آسیایی حضور یافت.
سرمربی قمی تیم ملی پرس سینه کشورمان  در گفت‌و گو‌با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: این مسابقات با درخشش ورزشکاران خوب و توانمند ایرانی در کشور تایوان برگزار شد و تیم ملی پرس سینه ایران با ترکیب کامل تمام رده‌های سنی در این پیکارها شرکت کرد.
مجید تلخابی تصریح کرد: قهرمانی تیم ملی پرس سینه کشورمان در مسابقات آسیایی پرس سینه تایوان 2011 در حالی رقم خورد که تیم ملی پرس سینه با اقتدار به عنوان قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان دست یافت.
وی با اشاره به درخشش ورزشکاران قمی رشته پرس سینه ‌در مسابقات قهرمانی آسیا، بیان کرد: در این رقابت‌ها سه ورزشکار قمی در دسته‌های 93 کیلوگرم، 105 کیلوگرم و 120 کیلوگرم موفق به کسب سه نشان برنز شدند.
سرمربی قمی تیم ملی پرس سینه کشورمان افزود: محمدجواد بابایی در دسته 93 کیلوگرم با وجود توانمندی و شایستگی فراوانی که برای کسب مدال‌های طلا و نقره داشت، در نهایت به مقام سوم دست یافت و صاحب گردن آویز برنز پیکارهای پرس سینه قهرمانی آسیا شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در دسته 105 کیلوگرم این مسابقات مرتضی دلیری فرد از ورزشکاران بسیار خوب پرس سینه قم عضو تیم ملی کشورمان بود که در جدال با حریفان خود در نهایت در جایگاه سوم ایستاد و موفق به کسب نشان برنز دیگری برای تیم ایران شد.
تلخابی عنوان کرد: سومین نشان برنز این مسابقات برای ورزشکاران قمی را جواد رئیس میرزایی کسب کرد که در جدال با حریفان خود در پیکارهای دسته 120 کیلوگرم عملکرد موفقی داشت و توانست نشان برنز این رقابت‌ها را کسب کند.
سرمربی تیم ملی پرس سینه کشورمان با اشاره به قهرمانی تیم اعزامی پرس سینه در مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان با کسب عناوین و افتخارات ورزشکاران مستعد خود توانست با کسب 25 مدال طلا، نقره و برنز بالاتر از ژاپن و چین تایپه در جایگاه نخست و بر سکوی قهرمانی پیکارهای پرس سینه قهرمانی قاره کهن قرار بگیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول