اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور خبر داد

میزبانی شایسته‌ زنجان در مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور گفت: استان زنجان با وجود تجهیزات و امکانات موجود، میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات کشوری است.

میزبانی شایسته‌ زنجان در مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، حبیب‌الله عایل در مورد میزبانی این دوره از مسابقات در شهر زنجان اظهار داشت: با همت مسئولان ورزش استان و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، این مسابقات با میزبانی شایسته و بسیار خوب زنجان برگزار شد.
 وی با بیان اینکه وجود تجهیزات، امکانات و همچنین منسجم بودن محل برگزاری مسابقات، خوابگاه و محل برگزاری کنگره، ویژگی‌های است که میزبانی شهر زنجان را بسیار رضایت بخش کرده است، افزود: بدون شک این امر باعث می‌شود تا در آینده شاهد میزبانی مسابقات دیگری در زنجان باشیم.
مسئول اجرایی مسابقات قهرمانی پرس سینه کشور در مورد سطح مسابقات و میزان استقبال از آن گفت: این مسابقات در سال دو بار برگزار می‌شود که امسال نیز با استقبال خوبی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه این رشته ورزشی طرفداران بسیاری را در سطح کشور به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون، این رشته ورزشی در بسیاری از استان‌ها از وضعیت ایده‌آلی برخوردار است به گونه‌ای که در چند هفته اخیر در اعزامی که به مسابقات آسیایی ژاپن داشتیم تیم ملی ایران توانست در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مقام قهرمانی و در رده سنی پیشکسوتان به مقام سومی نائل شود.
عایل همچنین وضعیت پیشرفت این رشته ورزشی را در استان زنجان بسیار عالی عنوان کرد و گفت: استان زنجان از ورزشکاران خوب و شایسته‌ای برخوردار است.
وی افزود: بدون شک با حمایت بیش از پیش مسئولان امر، این ظرفیت‌ها بالفعل شده و می‌تواند موفقیت‌های بسیاری را برای استان و کشور به ارمغان بیاورد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول