اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان خبر داد:

آغاز مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان از میزبانی زنجان در مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های ایران خبر داد.

آغاز مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور در زنجان
سعید صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات باشگاه‌های پرس سینه کشور در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تیم‌های شرکت کننده در مسابقات باشگاه‌های کشور از روز هشتم دی ماه وارد زنجان شده‌اند، افزود: مسابقات دو رده سنی نوجوانان و جوانان از نهم تا یازدهم و مسابقات رده‌های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان نیز از دوازدهم تا چهاردهم دی ماه در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان تصریح کرد: زنجان به دلیل میزبان بودن با دو تیم (الف) و (ب) در مسابقات پری سینه باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تیم‌های نوجوانان و جوانان با 9 ورزشکار در مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند، تصریح کرد: بزرگسالان و پیشکسوتان با هشت ورزشکار در این مسابقات حضور دارند.
صفری با اشاره به اینکه تیم‌های پرس سینه زنجان در سال گذشته مقام‌های تیمی خوبی را کسب کرده بودند، گفت: تیم‌های مختلف زنجان در سال جاری هم وضعیت مطلوبی دارند.
وی ادامه داد: تیم پرس سینه رده سنی پیشکسوتان زنجان در سال گذشته مقام سوم، رده سنی نوجوانان مقام نخست و رده سنی جوانان نیز مقام دومی را کسب کرده بودند.
رئیس هیئت پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه تیم‌های استان زنجان در مسابقات سال گذشته در رده‌های سنی موفق به کسب حدود 75 مدال مختلف را کسب کنند، تاکید کرد: با توجه به سطح آمادگی مطلوب تیم‌های رده‌های سنی مختلف، آنها موفق به کسب یکی از سکوها برتر شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول