اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زند در گفت‌و‌گو با فارس:

مدعیان 4 رده سنی در پرس سینه قهرمانی قم رقابت می‌کنند‌

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پرس سینه هیئت پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان قم از برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه قم باشگاه‌های قم خبر داد.

مدعیان 4 رده سنی در پرس سینه قهرمانی قم رقابت می‌کنند‌
داود زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های استان قم در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌های‌ پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های استان قم به مناسبت گرامیداشت ایام میلاد با سعادت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و دهه کرامت و همچنین هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه‌ریزی شده است.
مسئول کمیته پرس سینه هیئت پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان قم با اشاره به زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها افزود: شرکت‌کنندگان در این پیکارها از صبح روز جمعه 22 مهر ماه رقابت خود را در سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات پرس سینه قهرمانی قم در 9 وزن برگزار می‌شود و مدعیان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برای کسب عناوین برتر، در اوزان 53، 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و به اضافه 120 کیلوگرم پیکار خواهند کرد.
زند با اشاره به اوزان رده‌های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان، عنوان کرد: همانند پیکارهای نوجوانان و جوانان و تنها با یک وزن کمتر، یعنی به غیر از وزن 53 کیلوگرم، شرکت‌کنندگان در رقابت‌های بزرگسالان و پیشکسوتان نیز در دیگر اوزان به رقابت می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما حضور حداکثر ورزشکاران فعال در رشته پرس سینه باشگاه‌های استان قم است، ضمن اینکه شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها امشب در آئین وزن‌کشی این دوره از رقابت‌ها حضور می‌یابند.
مسئول کمیته پرس سینه هیئت پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان قم بیان کرد: رشته‌های زیر مجموعه این هیئت متنوع هستند و ورزشکاران فعال در رشته‌هایی نظیر بدنسازی، پرورش اندام، پرس سینه، پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان فعالیت می‌کنند.
زند ادامه داد: تمام این رشته‌ها از طرفداران و ورزشکاران حرفه‌ای بسیار برخوردار هستند اما رشته پرس سینه نیز در قم جایگاه ویژه‌ای دارد و چهره‌های شاخص این رشته از قم سابقه کسب مدال از مسابقات داخلی و برون مرزی متعددی را دارند.
وی عنوان کرد: در مراسم پایانی این مسابقات نیز با حضور مسولان اداره‌کل ورزش و جوانان، هیئت پرورش‌اندام و پاورلیفتینگ استان قم و قهرمانان رده‌های سنی مختلف، از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی قدردانی می‌شود ضمن اینکه از عموم علاقه‌مندان به این رشته ورزشی دعوت می‌کنیم برای تماشای رقابت‌ها در سالن شهید رضائیان مجموعه حیدریان در بلوار امین قم حضور یابند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول