اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فصل پرتغال در فوتبال ایران رسید

تراکتور از استقلال عبور کرد

خبرگزاری فارس: تیم تراکتورسازی تبریز بعد از 16 سال استقلال را در تبریز شکست داد.

تراکتور از استقلال عبور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی میزبان تیم استقلال تهران بود که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتورسازی ‌به اتمام رسید.

این بازی با برتری تیم تراکتورسازی آغاز شد و میزبان در اکثر اوقات نیمه نخست خود برتری داشت. شوت‌های راه دور اسدی، کیانی و ابراهیمی از مهمترین موقعیت‌های تراکتورسازی بود، اما ضربه گونزالس که در غافلگیری به ثمر رسید بهترین موقعیت تراکتورسازی پیش از گل بود.

در دقیقه 40 سانتر ابراهیمی و ضربه سر لوپز توسط رحمتی به صورت ناقص دفع شد که توپ برگشتی را خود لوپز به طاق استقلال می‌رساند.

در نیمه نخست تنها موقعیت گل استقلال از اشتباه اعتمادی به دست آمد که مهاجم استقلال توپ را به کنار تور دروازه تراکتورسازی زد.

در نیمه دوم نیز میزبان بهتر بازی را آغاز کرد، اما استقلال برای فرار از شکست رفته رفته میانه میدان را به دست گرفت و چندین موقعیت خوب توسط اکبرپور و برهانی به دست آورد که ثمری نداشت. یکی از بهترین فرصت‌های استقلال برای گل تساوی، شوت اکبرپور بود که اعتمادی مانع از ورود توپ به دروازه تراکتورسازی شد.

در دقیقه 62 شوت مهدی کیانی در دو ضرب توسط مهدی رحمتی دفع شد. در دقیقه 80 محمد ابراهیمی با رحمتی تک به تک شد که دروازه‌بان تیم استقلال توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 90 سیدمهدی صالحی با پاس عالی میلاد فخرالدینی را با رحمتی تک به تک کرد تا وی توپ را از بالای سر دروازه‌بان استقلال به تور دروازه چسباند.

با این پیروزی تراکتورسازی بیست امتیازی شده و از استقلال پیشی گرفت.

بازی تراکتورسازی تبریز با استقلال در ورزشگاه یادگار امام در حضور 50 هزار تماشاگر برگزار شد. سعید مظفری‌زاده قضاوت این بازی را برعهده داشت و رسول فروغی و محمد منصوری وی را در امر قضاوت یاری می‌رساندند. مهدی کیانی و محمد نصرتی از تراکتورسازی و حنیف عمران‌زاده از استقلال اخطاری‌های این بازی بودند.

تراکتورسازی آخرین بازی در سال 75 استقلال را در تبریز مغلوب کرده بود. اما در سال گذشته دو بار در تهران به این مهم دست یافته بود.

با پیروزی این هفته موفقیت‌های‌ مربیان پرتغالی‌ ایران تکمیل شد. بعد از پیروزی کی‌روش در تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و بازگشت کاسمیرو به نفت آبادان، هموطن آنان تونی اولیویرا نیز به جمع خبرسازان هفته اضافه شد.

اسامی تیم استقلال تهران:

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی(از دقیقه 27 میثم بائو)، حنیف عمران‌زاده، علی حمودی(از دقیقه 82 میثم حسینی)، پژمان منتظری، هاشم بیگ‌زاده، ساموئل، امین منوچهری، سیاوش اکبرپور، میلاد میداودی(از دقیقه 46 آرش برهانی)

مربی: مجید صالح

اسامی تیم تراکتورسازی تبریز

عقیل اعتمادی، مصطفی اکرامی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، میلاد فخرالدینی، قاسم دهنوی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، فلاویو لوپز(از دقیقه 94 ژائو ویلا)، محمد ابراهیمی(از دقیقه 86  سید محسن حسینی)، آنسلمو گونزالس(از دقیقه 83 سید مهدی صالحی)

سرمربی: تونی اولیویرا 

سرپرست: حسن آذرنیا

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول