اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسول خطیبی:

تماشاگران تراکتورسازی خویشتندار باشند / تراکتور توانایی برد استقلال را دارد

خبرگزاری فارس: بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم تراکتورسازی تبریز در بازی حساس امروز خود توانایی برد استقلال تهران را دارد.

تماشاگران تراکتورسازی خویشتندار باشند / تراکتور توانایی برد استقلال را دارد

رسول خطیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با هشدار به تماشاگران تیم میزبان اظهار داشت: تراکتورسازی توانایی برد استقلال را داشته و تماشاگران این تیم باید با تشویق‌های خود زمینه برد تیمشان را فراهم کرده و به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنند.

وی تصریح کرد: من پیراهن هر دو تیم را بر تن کرده‌ام اما مسلماً دوست دارم تیم زادگاهم، تراکتورسازی در این بازی به برتری دست یابد.

بازیکن سابق تیم ملی ایران که بارها با تیم سپاهان موفق به گشودن دروازه استقلال شده بود، افزود: تراکتورسازی باید در این بازی از هرگونه حرکت حاشیه‌ای پرهیز کند و تمرکز خود را در کسب پیروزی و سه امتیاز بازی به کار گیرد.

وی خطاب به تماشاگران تراکتورسازی ابراز داشت: در این بازی رفتار تماشاگران این تیم زیر ذره بین بوده و حرکت احساسی هواداران می‌تواند تیم را با خطر محرومیت مواجه سازد که این عمل ضمن ضربه زدن به تیم تراکتورسازی، این تیم را از کورس مدعیان جدا خواهد ساخت.

خطیبی، برد تراکتورسازی بر استقلال را پیش‌زمینه مناسب روحی برای کسب سه امتیاز مقابل سپاهان اصفهان ذکر کرد.

تیم تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران هشت بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم استقلال سه برد بوده و تراکتورسازی نیز دو بار فاتح این بازی شده و سه بازی نیز با تقسیم امتیازات به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول