اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آنچه در برنامه موج فوتبال گذشت

نقض قانون سوم نیوتن / بازیکنان تراکتور پولدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از در نظر گرفتن پاداش برای برد استقلال خبر داد و گفت: سعی داریم بخشی از قرارداد بازیکنان تیم تراکتورسازی را در آبان ماه پرداخت کنیم.

نقض قانون سوم نیوتن / بازیکنان تراکتور پولدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیشتر زمان موج فوتبال این هفته به بازی حساس تراکتورسازی و استقلال اختصاص یافته بود. مرتضی اسدی و یوسفی طباطبایی مهمانان برنامه این هفته بوده و در این برنامه مصاحبه تلفنی با  محمدحسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد آخرین وضعیت تیم و نحوه بلیت‌فروشی بازی استقلال با تراکتورسازی برقرار شد.

آغاز بلیت‌فروشی از ساعت 10 صبح روز مسابقه

محمدحسین جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از در نظر گرفتن پاداش برای برد استقلال خبر داد و گفت: سعی داریم بخشی از قرارداد بازیکنان تیم تراکتورسازی را در آبان ماه پرداخت کنیم.

وی افزود: با اینکه در تنگنای مالی قرار داریم و پرداخت‌هایمان در وضعیت مطلوبی نیست، اما می‌توان گفت در حد قابل قبول است.

جعفری به عدم نتیجه‌بخش بودن تلاش باشگاه در تغییر زمان و ساعت بازی اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری بازی در زمان اعلام شده را به فال نیک گرفته و امیدواریم در یک بازی خوب و بدون حاشیه به 3 امتیاز بازی دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از فعالیت 24 گیشه بلیت‌فروشی از ساعت 10 صبح در ورزشگاه خبر داد و افزود: شارژ کارت‌های هواداری آغاز شده، اما تعداد این کارت‌ها هنوز به رقم قابل ذکری نرسیده است.

وی همچنین به مکاتبه با شرکت اتوبوسرانی برای پوشش ناوگان این شرکت در بازی استقلال با تراکتورسازی اشاره کرد.

کاپیتانی تراکتور افتخار بزرگی است/ تماشاگران تراکتورسازی عاشق هستند

مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی که یکی از مهمانان برنامه این هفته بود گفت: تونی مربی بزرگی است که رفته رفته ترکیب تیمش را پیدا می‌کند.

وی به تاثیرات مثبت بازی‌های تدارکاتی تیم تراکتورسازی اشاره و اظهار کرد: با آمادگی کامل و انگیزه بالا به مصاف استقلال می‌رویم و فراموش نکنیم که این بازی تنها برای ما سخت نیست و برای استقلال و سپاهان هم که با تراکتور بازی خواهند کرد، بازی مشکلی است.

مدافع تیم تراکتورسازی از تماشاگران تیمش خواست که در بازی با استقلال صبور بود و افزود: در این بازی شاید ما ابتدا گل بزنیم، شاید هم گل بخوریم و تماشاگران تیم تراکتورسازی نباید فراموش کنند که بازی فوتبال 90 دقیقه بوده و با تشویق مداوم آنها می‌توان گل خورده احتمالی را جبران کرد.

اسدی در مورد برخورد هواداران با امیر قلعه‌نویی و تیم استقلال ابراز داشت: بالاترین عنوان تیم تراکتورسازی مقام دومی با مربیگری امیر قلعه‌نویی است و وی در فصل گذشته برای تراکتورسازی زحمات انکارناپذیری کشید و باید به نوعی احترام قلعه‌نویی حفظ شود.

کاپیتان تیم تراکتورسازی با اشاره به بی‌نظیر بودن هواداران تیمش گفت: در هیچ کجای دنیا چنین تماشاگران عاشقی پیدا نمی‌کنید که در سخت‌ترین شرایط جوی تیم خود را تنها نمی‌گذارند.

وی در همین مورد یادآور شد: در بازی سال گذشته تراکتورسازی با سایپا که برف می‌بارید، تماشاگران تیم ما در هوای سرد و برفی در ورزشگاه حضور داشتند و حتی حاضر نبودند همانند تماشاگران تیم حریف به مکان بسته و یا مسقف پناه برند.

اسدی کاپیتانی تیم تراکتورسازی را افتخار بزرگی برای خود دانست و تصریح کرد: من در تیم صبا هم کاپیتان بودم، اما با بستن بازوبند سرگروهی در تراکتورسازی قابل قیاس نیست.

 

نقض قانون سوم نیوتن

ساعی یکی از مجریان برنامه موج فوتبال از نقض قانون نیوتن در یکی از بازی‌های تراکتورسازی سخن گفت و اظهار کرد: تماشاگران تیم تراکتورسازی بعد از بازی برگشت سال گذشته  نشان دادند که هر عملی را عکس‌العملی نیست و حرکت خوب آنان موجب تمجید فدراسیون فوتبال و مدیر باشگاه داماش شده و این حرکت خوب و قابل تقدیر در بازی تراکتورسازی با ملوان امسال نیز تکرار شد.

طباطبایی: تماشاگران تراکتورسازی باهوش هستند

یوسفی طباطبایی دومین مهمان برنامه موج فوتبال، تماشاگران تراکتورسازی را طرفدارانی باهوش خطاب کرد.

این استاد روانشناس تاثیرات تشویق در ورزشکار را کاهش خستگی و افزایش دقت بازی ذکر کرد و افزود: هر قدر میزان مشوق و تشویق‌گر بیشتر باشد، روحیه تیم افزایش یافته و تیم بازی بهتری ارائه خواهد کرد.

وی به نقش مهم لیدر در تشویق اشاره و تصریح کرد: هوادار یار یا لیدر مدیریت تشویق تماشاگران را بر عهده داشته و یک لیدر قوی باید یک روانشناس خوب باشد.

یوسفی‌طباطبایی افزود: در فوتبال مدرن امروز نوع تشویق‌ها متفاوت است و  لیدر باید تشخیص دهد که در ابتدای بازی چگونه باید تیم را تشویق کند و در اواسط بازی و یا انتهای بازی تشویق‌ها باید به چه شکل باشد.

82 درصد مردم معتقدند تراکتور استقلال را می‌برد

نظرسنجی برنامه این هفته موج فوتبال پیش‌بینی بازی تراکتورسازی با استقلال بود که 82 درصد شرکت‌کنندگان به برد تراکتورسازی رای داده بودند، 9 درصد تساوی و 9 درصد نیز پیروزی استقلال درصد آرای دیگر نظرسنجی بود.

مرور بازی‌های لیگ دسته اول ایران و نمایندگان فوتبال تبریز، گل‌های بازی‌های استقلال با تراکتورسازی در لیگ برتر، گزارشی از روند حضور قلعه‌نویی از ابتدا تا انتها در تراکتورسازی و مصاحبه با تماشاگران راجع بازی تراکتور و استقلال از دیگر آیتم‌های برنامه موج فوتبال بودند.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول