اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاص جایگاه خبرنگاران در کمپ تراکتورسازی

تراکتورسازی با تشویق آغاز کرد / عابدینی یک ماه دیگر می‌تواند بازی کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی تمرینات خود را آغاز کرد که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون مورد تشویق قرار گرفته بود.

تراکتورسازی با تشویق آغاز کرد / عابدینی یک ماه دیگر می‌تواند بازی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز که بعد از بازی با تیم نفت تهران تعطیل شده بود از روز گذشته در کمپ این باشگاه آغاز شد.

بعد از صحبت‌های کوتاه تونی اولیویرا، تمرینات تیم با حرکات استقامتی آغاز شد. در ادامه بازیکنان به دو دسته تقسیم شده و کارهای تاکتیکی را زیر نظر سر مربی و کمک مربیان انجام دادند.

محمد نصرتی و احسان حاج‌صفی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران در تمرینات تیم تراکتورسازی غایب بودند.

تمرینات تیم تراکتورسازی در حالی آغاز شد که این تیم به دلیل عملکرد خوب کانون هواداران و تماشاگران تیمش مقابل ملوان بندرانزلی مورد تشویق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

بر همین اساس کمیته انضباطی در راستای تشویق تمام عواملی که برای برگزاری مسابقه‌ای سالم تلاش کرده‌اند، ضمن قدردانی و تقدیر از کانون‌های هواداران تیم ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز، مبلغ 20 میلیون ریال به عنوان پاداش در اختیار هر یک از تیم‌های ملوان و تراکتورسازی تبریز قرار داد.

همچنین باشگاه تراکتورسازی تبریز جایگاه ویژه‌ای را برای خبرنگارانی که خواهان حضور و تهیه گزارش از تمرینات تیم تراکتورسازی هستند در استادیوم خود اختصاص داد. 

فردین عابدینی یک ماه دیگر می‌تواند بازی کند

کیهانی پزشک تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص وضعیت فردین عابدینی گفت: فردین عابدینی که مورد جراحی رباط صلیبی قرار گرفته بود بعد از سپری کردن بدنسازی و آغاز تمرینات خود به دلیل درد زانو، دوباره مراجعه کرد که مشاهده شد یک کیست جزئی در مینیسک داخلی وی تشکیل شده که با انجام عمل آن را برداشتیم.

وی ادامه داد: در آن زمان هم رباط عمل شده عابدینی را چک کردم که رباط بازسازی شده شرایط بسیار خوبی داشت.

وی در خصوص زمان بازگشت عابدینی به میادین فوتبال اظهار کرد: عابدینی مشکل خاصی ندارد و بعد از انجام فیزیوتراپی و تقویت عضلات می‌تواند ورزش حرفه‌ای خود را ادامه دهد و در صورت نبود مشکل دو تا چهار هفته دیگر در خدمت تیم خواهد بود و می‌تواند تیم تراکتورسازی را در ادامه بازی‌ها همراهی کند.

فردین عابدینی اوایل فصل گذشته در بازی رفت تراکتورسازی تبریز با نفت تهران مصدوم شده است و  با گذشت یک سال هنوز نتوانسته به بهبودی کامل دست یابد.

وی در پیروزی پنج بر یک تراکتورسازی مقابل شهرداری تبریز در فصل گذشته نقش بسزایی داشته و زننده یکی از گل‌های تیمش در این بازی بود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول