اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه:

مسئولان نگاه ویژه‌ای به جامعه هدف بهزیستی داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه گفت: مسئولان دید ویژه‌ای به جامعه زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه‌ای به جامعه هدف بهزیستی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، محسن محمودی ظهر امروز در دیدار جمعی از کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های مراکز نگهداری زیر پوشش اداره بهزیستی کمک مسئولان را می‌طلبد و آنها باید نگاه ویژه‌ای به این مراکز داشته باشند.

وی افزود: مشکلات زیادی همچون نبودن فضاهای تفریحی و نبودن مکان مناسب به منظور بالا بردن ظرفیت پذیرش این نوع همشهریان در این شهرستان موجود نیست که با توجه به اعتبارات موجود کمک مسئولان را می‌طلبد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه گفت: مراکز نگهداری از معلولان ذهنی در این شهرستان نیازمند ارائه تسهیلات هستند و باید در این امر کوشید تا مشکلات بر سر راه آنها برطرف شود.

وی افزود: با وجود صنعتی بودن این شهرستان صنایع باید برای احداث مکان‌های خیریه و کمک در راستای یاری رساندن به نیازمندان اقدام کنند که در این زمینه تاکنون فولاد مبارکه گام بزرگی برداشته است.

محمودی در پایان گفت: امیدوارم این مشکلات به همت دست‌اندرکاران شهرستان به زودی برطرف شود تا بتوانیم با تأمین اعتبار بر میزان ظرفیت پذیرش این مرکز بیفزایم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول