اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

برکات بسیج باید برای همگان محسوس باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اشاره به ویژگی‌های ارزشی بسیج، گفت: برکات بسیج باید برای همگان محسوس باشد.

برکات بسیج باید برای همگان محسوس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی ظهر امروز در جمع بسیجیان شیرگاه با اشاره به ویژگی‌های ارزشی بسیجیان به بیان برخی از صفات آنان پرداخت و گفت: تبعیت محض از ولی‌فقیه و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در اولویت فعالیت‌های بسیجیان قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تاکید بر این که بسیجیان در زندگی و محل کار باید بسیجی‌وار تلاش کنند، گفت: تبیین و اجرای ارزش‌ها در محل زندگی و محل فعالیت باید مورد توجه بسیجیان باشد.

وی به حضور 11 بسیجی طرح بسیج سازندگی سوادکوه در محل زلزله آذربایجان شرقی برای ساخت 9 واحد مسکونی تعهد شده اشاره کرد و افزود: برکات بسیج باید برای همگان محسوس باشد.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های دشمن در جنگ نرم برای ضربه زدن به نظام اسلامی، یادآور شد: امریکا با تجهیزات کامل در منطقه ما حضور دارد، ولی توان همه جانبه برای حمله نظامی را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به برنامه‌ریزی دشمن برای ضربه فرهنگی و تهاجم به باورها و ارزش‌های مردم ایران اشاره کرد و گفت: نظام سلطه تنها راه مقابله با نظام اسلامی را جنگ نرم می‌داند.

وی بر لزوم هوشمندی بسیجیان در جنگ نرم اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای سند چشم انداز 20 ساله مقام معظم رهبری شاهد قدرت و توانایی برتر ایران اسلامی در منطقه خواهیم بود.

درزی، خواستار همکاری و همراهی همگانی به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر رهبری برای توسعه و پیشرفت و عدالت شد و اذعان داشت: بسیجیان در اجرای سند چشم انداز توسعه مقام معظم رهبری نقش برجسته‌ای دارند.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول