اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر سیراف:

ارتباط با مردم و مردمی بودن شاخصه بسیج است

خبرگزاری فارس: شهردار بندر سیراف گفت: بسیج بدنه فعال اجتماع است و نباید هیچ وقت منفعل شود و ارتباط با مردم و مردمی بودن شاخصه بسیج است.

ارتباط با مردم و مردمی بودن شاخصه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیراف وحید واعظی پیش از ظهر امروز در نشست طرح صالحین بسیج اظهار داشت: آنچه انقلاب را شکل داد بسیج توده‌ای مردم بود و بسیج بود که انقلاب را حفظ و تا امروز بیمه کرده است.

شهردار سیراف با بیان رشادت بسیجیان شهر سیراف و دیگر آحاد مردم در جنگ تحمیلی افزود: این بسیجیان بودند که جنگ را اداره کردند و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید بسیج تقویت شود که در بدنه شهرداری و شورای اسلامی شهر سیراف همین گونه نیز هست و همکاری با بسیج نقش بی‌بدیل در موفقیت نظام دارد.

واعظی در ادامه با تأکید بر لزوم حل کردن برخی مشکلات موجود خاطر نشان کرد: با همکاری و همدلی می‌توان شاهد شکوفایی و ظهور بالندگی بهتر در بندر باستانی و تاریخی سیراف با بسترسازی صحیح و مناسب در معرفی شخصیت‌های سرشناس قدیم چون سلیمان تاجر سیرافی و ابن نوح سیرافی و ابوسعیدسیرافی و دوران معاصر همچون شادروان حاج حسن کنگانی، حاج محمد صابر رزمنده هشت سال دفاع مقدس و دیگر عزیزان باشیم.

وی اضافه کرد: هیچ عمران و آبادانی حاصل نمی‌شود مگر اینکه خساراتی نیز به وجود آید و سعی شهرداری سیراف نیز بر این است با وارد کردن حداقل خسارات، بیشترین آبادانی در سطح شهر حاصل آید.

شهردار سیراف با تاکید مجدد بر اهمیت بسیج بیان کرد: نباید بسیج ساکن و ساکت باشد و ما شاهد رشد و بالندگی بسیج هستیم و هر روز باید بیش از پیش شاهد این رشد باشیم زیرا بسیج بدنه فعال اجتماع است و نباید هیچ وقت منفعل شود و ارتباط با مردم و مردمی بودن شاخصه بسیج است.

رئیس شورای اسلامی سیراف نیز با تقدیر از برگزارکنندگان برنامه نقش مردم را در سرنوشت نظام مهم دانست و گفت: مسئولین محتاج مردم هستند و باید به مطالبات آنان که جنبه عام دارد عمل کنند.

محمد محمدی حل مشکلات اهالی و مردم محلات شهر سیراف را از برنامه‌های اصلی شورای دوره سوم و شهردار سیراف عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در پاره‌ای مواقع به منظور تحقق پروژه‌های سطح شهر، شورا و شهرداری سیراف به تنهایی نمی‌تواند رافع مشکلات باشد و همکاری و حمایت‌های مسئولین ارشد استان و شهرستان را می‌طلبد.

محمدی اذعان داشت: امیدوار هستیم که در راستای ساحل‌سازی و بهبود مسیر بلوار خلیج فارس و معابر فرعی برای تسریع عبور ترافیک اقدامات عاجل صورت پذیرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول