اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال نامه‌ای

استاندار خراسان‌شمالی از رهبر معظم انقلاب تشکر کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی با ارسال نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر حضور معظم‌له در این استان تقدیر و تشکر کرد.

استاندار خراسان‌شمالی از رهبر معظم انقلاب تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌مالی، در متن نامه محمود‌ احمدی‌بیغش به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سلام علیکم.

با اهداء درود و تحیات، بر خویش فرض می‌دانم که اصالتاً از طرف خود و وکالتاً از سوی مردم ولایتمدار استان خراسان‌شمالی از حضور پر مهر و سرشار از معنویت و خیر و برکت حضرت‌عالی در خطه باب الرضا(ع) تشکر و قدردانی نمایم.

تجدید بیعت مردم با ولی و مقتدایشان، فرمایشات گوهر بار معظم‌له که منابع معرفت و معادن حکمت است و عمل به آن‌ها توسط مسئولان و مردم، تحقق پیشرفت و عدالت در کشور را متضمن می‌گردد و مصوبات ارزشمندی که موجب توسعه و شکوفایی این استان خواهد بود از جمله خیرات و برکات بی‌شمار این سفر معنوی است.

مردم بصیر استان خراسان‌شمالی به شکرانه تشریف‌فرمایی حضرت عالی و سلامت وجود مبارکتان قربانی‌ها کردند و نماز شکر به جای آوردند اما آنچه اکنون دشوار گردیده رنج فراق و سلب توفیق زیارت جمال نورانیتان است که از خداوند متعال سعادت دیدارتان را طلب می‌نماییم.

اماما، به روح ملکوتی حضرت روح ا... (ره) و خون پاک شهدا سوگند یاد می‌کنیم که منویات و فرامین حضرت عالی را بر دیده نهاده و با همه توان، با همت مضاعف و کار مضاعف، در ارتقاء شاخص‌های توسعه استان تا قرارگرفتن در صدر جدول توسعه‌یافتگی استان‌ها و رفع کامل محرومیت و تغییر عمیق و اساسی چهره این خطه دلاور خیز تلاش نماییم و از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

برای توفیق ما در خدمتگزاری به مردم دعا فرمایید و ما نیز همواره از درگاه خداوند متعال، سلامتی و طول عمر حضرت عالی را مسئلت می‌نماییم و ان‌شاءالله تا سپردن پرچم انقلاب به حضرت ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف سایه پر مهرتان بر سرمان مستدام باد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول