اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عرب‌خراسانی در گفت‌وگو با فارس:

برای آغاز لیگ برتر امید لحظه‌شماری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم گفت: برای آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور لحظه‌شماری می‌کنیم زیرا قوی‌تر و با تجربه‌تر از دوره قبل شده‌ایم و مدعی هستیم.

برای آغاز لیگ برتر امید لحظه‌شماری می‌کنیم

محمد عرب‌خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شرایط فوق‌العاده تیم فوتبال امید صبای قم در آستانه لیگ برتر امسال اظهار کرد: تیمی برای فصل جدید لیگ برتر آماده کرده‌ایم که دیگر مانند سال گذشته به راحتی به حریفان باج ندهد، همه علاقه زیادی به آن داریم و با جان و دل برای موفقیت آن تلاش خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه صبای قم از کادر فنی و مربی با دانش و حرفه‌ای بهره می‌برد که از همه جوانب فوتبال را به درستی می‌شناسند بیان کرد: خوشحالم امسال در خدمت تیمی هستم که علاقه شدیدی برای بازی در آن دارم و از فوتبالیست‌های نخبه بومی تشکیل شده است.

عضو تیم بزرگسالان صبای قم با بیان اینکه انگیزه اصلی تمام بازیکنان صبا دعوت به تیم بزرگسالان است بیان کرد: تیم ما با تجربیات گرانبهایی که از حضور در فصل قبل لیگ برتر فوتبال امید کشور به دست آورده است، امسال از تشکیلات منسجم و مدیریت بسیار قوی‌تری نسبت به فصل گذشته سود می‌برد و این عوامل موجب توفیق این تیم در لیگ جدید می‌شود.

عرب‌خراسانی با اشاره به اینکه فصل گذشته بازی‌های خوبی در لیگ برتر برگزار کردیم، عنوان کرد: ما فصل قبل برای نخستین بار به لیگ برتر امید آمده بودیم و تجربه رقابت در بالاترین سطح لیگ رده سنی امید فوتبال کشور را نداشتیم اما امسال قضیه فرق می‌کند و یقین بدانید که قوی‌تر و بهتر خواهیم بود.

وی تاکید کرد: تمام بازیکنان ما در تمرینات با انگیزه هستند و هدفشان این است که با بازی‌های خوب خود در این تیم و لیگ امسال پیشرفت‌های خود را نشان داده و صبای قم را در جدال با تیم‌های مطرحی همچون سپاهان، فولاد، ذوب‌آهن و نفت به مقامی در خور شأن فوتبال قم برسانند.

کاپیتان تیم فوتبال امید صبای قم با اشاره به اینکه صبا با جذب بازیکنان با انگیزه و مستعد امسال لیگ برتری قوی و پربار را در پیش رو دارد، بیان کرد: با اطمینان می‌گویم که صبا امسال می‌تواند با حمایت پرشور تماشاگران و فوتبال دوستان این شهر به کسب جایگاه نخست جدول لیگ برتر و رسیدن به جایگاه قهرمانی امید زیادی داشته باشد.

تیم فوتبال امید صبای قم بعد از کسب جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید امسال برای دومین دوره متوالی در این رده لیگ به مصاف حریفان خود خواهد رفت در حالی که لیگ برتر با رقابت 12 تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول