اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی ثامن‌الحجج مشهد:

در صورت حمایت مالی در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج (ع) مشهد گفت: در صورت ادامه حمایت مالی تیم از سوی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) این تیم در مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کند.

در صورت حمایت مالی در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، قاسم امانی فیلابی اظهار کرد: با توجه به حضور علاقه‌مندان و استعدادهای زیادی که در میان جوانان مشهد وجود دارد، نیاز به حضور یک تیم از خراسان‌رضوی با حضور کشتی‌گیران بومی در لیگ برتر کشور احساس می‌شود.

وی افزود: می‌توانیم با حضور تعدادی از کشتی‌گیران تیم ثامن‌الحجج(ع) که توانستند به لیگ برتر صعود کنند و همکاری دیگر کشتی‌گیران بومی که مجوز حضور در لیگ برتر را دارند، نماینده شایسته‌ای برای خراسان‌رضوی در لیگ برتر کشتی کشور باشیم.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) مشهد بیان کرد: خبر ادامه و یا قطع حمایت مالی از تیم ثامن‌الحجج، نهایتا تا روز جمعه هفت مهرماه در برنامه تلویزیونی ورزش خراسان‌رضوی با حضور مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع)، حامی کشتی مشهد در لیگ برتر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول