اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیدها مقابل دلیجان عالی بازی کردند

بابامیری: صبا برای حضور پرقدرت در لیگ برتر امید آماده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: شروع پرقدرت در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای صبا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم را با تمام امکانات و انگیزه آماده این رقابت‌ها خواهیم کرد.

بابامیری: صبا برای حضور پرقدرت در لیگ برتر امید آماده است

سید محسن بابامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با ابراز رضایت از عملکرد تیم امید صبای قم در دیدار دوستانه با تیم منتخب شهرستان دلیجان اظهار کرد: در این مسابقه به تناوب و در طول زمان مسابقه از همه بازیکنان استفاده کرده‌ایم تا میزان آمادگی آنها را بسنجیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوب و قابل قبولی را از بازیکنان صبای قم در دیدار تدارکاتی با منتخب دلیجان شاهد بودم و آمادگی تیم ما در این دیدار نشان داد که شرایط صبا برای دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید کاملاً مطلوب است.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان داشت: سال گذشته نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کردیم، ولی امسال می‌خواهیم قوی و منسجم‌تر از قبل، یکی از تیم‌های مدعی کسب عنوان در جدال با تیم‌های مطرح لیگ برتر امید باشیم.

وی افزود: بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برای ما مهم است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریفان برویم تا بتوانیم به جایگاه بسیار خوبی دست یابیم، بنابراین امیدوارم در این فصل از فرصت میزبانی‌ خود نیز به خوبی بهره ببریم.

بابامیری اظهار داشت: بعد از انجام تست‌گیری از بازیکنان با استعداد و شروع برنامه‌های آماده‌سازی تیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان صبا از هر نظر در شرایط مطلوبی قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اظهار کرد: مطمئناً نگاه اهالی فوتبال به تیم صبای قم نگاه ویژه‌ای است زیرا بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی در اختیار داریم و با ظرفیت موجود انتظار این است که صبا روند خود را تداوم بخشد.

وی خاطر نشان کرد: صبای قم فصل قبل با اینکه در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته اما اختلاف زیادی نسبت به تیم‌های بالانشین جدول نداشت و اکنون به اندازه کافی فرصت داریم تا بهترین تیم را آماده فصل جدید لیگ برتر امید کشور کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول