اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم خبر داد:

اجرای کامل مصوبات سفر رهبری به قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: مصوبات سفر رهبری به قم به صورت کامل توسط این شرکت به مرحله اجرا درآمده‌اند.

اجرای کامل مصوبات سفر رهبری به قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، ابراهیم دژرفتار اظهار کرد: احداث سه جایگاه عرضه سوخت جزو مصوبات مربوط به سفر رهبری در حوزه فعالیت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بود که به صورت کامل انجام شده‌اند.
وی افزود: انجام بسیاری از مصوبات قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با این سفر آغاز شدند که یکی از آنها ساخت و تجهیز ساختمان جدید اداری ناحیه مرکزی قم بود.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به قدیمی بودن ساختمان قبلی ناحیه مرکز این شرکت در قم گفت: ساختمان قبلی در شأن شرکت و مردم نبود به همین دلیل در راستای تکریم ارباب رجوع و انجام خدمات مورد نیاز آنها در فضایی مناسب، ساختمان جدید مربوط به این ناحیه احداث شد.
وی ابراز کرد: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، افزایش ظرفیت دریافت و نگهداشت فرآورده‌های نفتی است.
دژرفتار گفت: ذخیره و پخش فرآورده‌های نفتی سراسر استان و نیز مناطقی از استان‌های اصفهان و مرکزی بر عهده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم قرار دارد که در راستای اصلاح زیرساخت‌های موجود، ظرفیت دریافت و نگهداشت محصولات نفتی در قم باید افزایش یابد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم استاندارد ظرفیت دریافت و نگهداشت فرآورده‌های نفتی را به میزان 35 تا 45 روز بیشتر از نیاز روزانه استان دانست و افزود: هم‌اکنون این ظرفیت در استان قم 170 میلیون لیتر است که با توجه به مصرف روزانه 3.5 میلیون لیتر در منطقه، این میزان بیشتر از حد استاندارد است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر دو مخزن دیگر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت هستند که در صورت ورود آنها به چرخه دریافت و نگهداشت، ظرفیت ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی قم به بیش از 192 میلیون لیتر خواهد رسید که بالاتر از ظرفیت عمومی کشور است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول