اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ‌شهرستان قم:

وضعیت اجرای مصوبات سفر رهبری به قم تشریح شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مسئولان استان باید در خصوص مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم پاسخگو باشند و وضعیت اجرایی این مصوبات را برای مردم تشریح کنند.

وضعیت اجرای مصوبات سفر رهبری به قم تشریح شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، علی قاسمی ورجانی ضمن تبریک سالگرد حضور آیت‌الله خامنه‌ای به استان قم اظهار کرد: بیست و هفتم مهر ماه سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان قم است که مردم این استان با شکوه خاصی از رهبر و مقتدایشان استقبال کردند و نشان دادند که قم خاستگاه انقلاب بوده و خواهد بود.
وی افزود: سفر تاریخی و پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان قم بیش از 230 مصوبه برای عمران و آبادانی این استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان به همراه داشت.
رئیس شورای اسلامی شهرستان قم اضافه کرد: اکنون بعد از گذشت یک سال از این سفر با برکت، مردم استان قم از مسئولان توقع دارند تا به صورت شفاف گزارشی از وضعیت مصوبات این سفر ارائه کنند تا مردم در جریان کم و کیف اجرای پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: برای همگان مشخص و واضح است که این میزان مصوبه و اعتبار باید شرایط عمران و آبادانی شهر مقدس قم را به صورت ملموس فراهم کرده و همچنین زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان را نیز به همراه داشته باشد، اگر این تغییر برای مردم استان قم قابل لمس بود، نشانگر آن است که این مصوبات اجرایی شده است.
عضو شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه مردم استان قم دین خود را به نظام ادا کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه این استان در زمان رژیم ستمشاهی مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفته و عقب ماندگی‌های بسیاری در این استان به چشم می‌خورد، ضروری است مسئولان مربوطه به این شهر توجه بیشتری کنند، زیرا این استان به فرموده مقام معظم رهبری «مرکز انقلاب است» و زیبنده مرکز بزرگ‌ترین انقلاب معاصر در جهان نیست که دارای کمبودها و کاستی‌های اینچینی باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول