اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

سفر رهبری به قم سبب توجه ویژه به نخبگان شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری نسبت به مسئله نخبگان عنایت ویژه‌ای شد و رشد قابل توجهی در این زمینه مشاهده می‌شود.

سفر رهبری به قم سبب توجه ویژه به نخبگان شد
محمدمهدی عرب‌انصاری با اشاره به سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار داشت: دیدار ایشان با نخبگان یکی از فرصت‌های دیداری مقام معظم رهبری با گروه‌های مختلف اجتماعی است.
وی خاطرنشان کرد: این امر درسی برای دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزان است و مقام معظم رهبری نشست‌های ویژه‌ای با نخبگان تاکنون داشته و این امر نشان می‌دهد که باید نسبت به این قشر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم عنوان کرد: خوشبختانه قم عملکرد درخور تحسینی در زمینه توجه به نخبگان داشته و همچنین استانداری نسبت به این مسئله عنایت دارد و جلسات دوره‌ای منظم با افراد زیرپوشش بنیاد و صاحبان اختراع برگزار می‌کند.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری نسبت به مسئله نخبگان عنایت ویژه‌ای شد و رشد قابل توجهی در این زمینه مشاهده می‌شود.
عرب انصاری خاطرنشان کرد: با مشاهده افراد صاحب ابتکار و طرح جدید سرمایه‌گذاری و حمایت‌های اداری از طرح‌ها صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: برخی از طرح‌های ارائه شده از سوی نخبگان کشوری بوده و مورد استقبال استان‌های مختلف قرار گرفته و ارزیابی می‌کنم که پس از سفر مقام معظم رهبری مسئله حمایت شتاب پیدا کرده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به پیشنهادات برای شتاب و پیشرفت بیشتر فعالیت‌های نخبگان گفت: لازم است نظام اداری با نخبگان ارتباط مستمری برقرار کرده و نقطه نظرات آنها بشنود تا موانع پیشرفت آنها در مسیر تحقیق و پژوهش و عملی کردن طرح‌ها شناسایی‌ شود.
وی یادآور شد: در اختیار گذاشتن امکانات نسبی برای سرعت بخشیدن و عملیاتی کردن طرح‌های نخبگان موثرترین فعالیت برای پیشبرد اهداف و پیشرفت است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول