اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جدید شوشتر:

برخورد با اخلالگران امنیت بسیار شدید خواهد بود

خبرگزاری فارس: دادستان جدید شوشتر گفت: برخورد با اخلالگران امنیت در شوشتر بسیار شدید خواهد بود و در این باره هیچ مماشاتی نخواهد شد.

برخورد با اخلالگران امنیت بسیار شدید خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر کاویانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان و معاون دادستان شوشتر اظهار داشت: برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان شوشتر بسیار سریع و شدید خواهد بود و در این باره برخوردی صریح خواهیم داشت.

وی افزود: ارازل و اوباش استحقاق برخورد جدید و سریع را دارند و در این باره با هیچ کس مماشاتی نخواهیم کرد ولی افرادی که بار نخست تخلف دارند و سابقه‌ای نیز در دادگستری ندارند با رحمت و بخشش با آنها برخورد می‌شود.

کاویانی تاکید کرد: برخورد با سرقت منازل، سرقت مسلحانه و... را به جدی‌ترین وجه ممکن برخورد خواهیم کرد زیرا در صورت سبک شماری این جرائم باید دیوار‌های منازل مردم تا سقف آسمان بلند باشد و این امری محال است.

دادستان شهرستان شوشتر افزود: تنها قصد ایجاد امنیت در شهر را داریم و در این باره تلاش می‌کنیم تا مردم در آسایش باشند و ارازل و اوباش در تنگنا قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: در این باره از ضابطین قضایی حمایت قاطعی می‌شود اما، این حمایت در چهارچوب قانون خواهد بود و فعالیت‌ها نیز باید در چهارچوب قانون باشد.

کاویانی افزود: در شرایط کنونی اکثر پرونده‌های قتل در شوشتر بجز دو پرونده به مراحل پایانی رسیده است و امیدواریم این دو پرونده نیز به مراحل پایانی رسیده و مختومه شوند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول