اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

صرف هزینه 900 میلیون ریالی برای ساخت پلاتو نمایش و نگارخانه گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر 900 میلیون ریال برای ساخت پلاتو نمایش و نگارخانه گچساران هزینه شده است.

صرف هزینه 900 میلیون ریالی برای ساخت پلاتو نمایش و نگارخانه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امین کمالوندی امروز در حاشیه بازدید از نگارخانه، پلاتو نمایش و مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان اظهار کرد: فرهنگ نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه در همه عرصه‌ها داشته و بدون فرهنگ زندگی معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ زیربنای همه مسائل در کشور است، افزود: اگر نگاهی جدی به مسائل فرهنگی داشته باشیم، می‌توانیم به موفقیت جامعه در همه عرصه‌ها امیدوار باشیم.

کمالوندی ادامه داد: همه افراد جامعه باید به مقوله فرهنگ توجه جدی داشته باشند و نقطه شروع این توجه از خانواده‌ها آغاز می‌شود.

گچساران با سابقه فرهنگی زیاد، با کمبود ساختارهای فرهنگی روبه‌رو است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: گچساران علیرغم داشتن سابقه فرهنگی بسیار زیاد، با کمبود ساختارهای فرهنگی و هنری روبه‌رو بوده که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دنبال کاهش مشکلات فرهنگی و هنری این شهرستان است.

کمالوندی گفت: نگارخانه و پلاتو نمایش می‌تواند به صورت موقت در اختیار هنرمندان گچسارانی قرار گیرد و مشکلات آنان را تا حدودی رفع نماید.

وی ابراز داشت: با بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، نیازهای فرهنگی و هنری این شهرستان به صورت 100 درصدی تأمین می‌شود.

کمالوندی هزینه ساخت نگارخانه و پلاتو نمایش شهرستان گچساران را 900 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این نگارخانه و پلاتو نمایش به ترتیب با نام‌های شهید سجده‌ای و شهید مندنی‌زاده نامگذاری شده و در دهه ولایت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران نیز عنوان داشت: توجه به مسائل فرهنگی بسیار ضروری بوده و باید تلاش کنیم که همه مردم با نگاهی کلان به فرهنگ بنگرند.

سید زمان علی‌پور گفت: رسانه‌‌ها‌ نقشی مهم در توسعه فرهنگی جامعه دارند و می‌توانند در کمک به ایجاد و رشد فرهنگ بسیار موثر باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول