اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

دستگیری 16 سارق در قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 16 سارق در این استان خبر داد.

دستگیری 16 سارق در قزوین

غلام‌حسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در شهر قزوین، مأموران انتظامی این شهر با انجام تحقیقات فنی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران کلانتری 11 قزوین دو سارق لوازم خودرو دستگیر که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 12 فقره سرقت داخل خودرو، لوازم و قطعات آن معترف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین مأموران کلانتری 13 قزوین با دستگیری یک سارق داخل خودرو موفق به کشف چهار فقره از این نوع سرقت شدند.

دارایی اضافه کرد: دستگیری یک سارق داخل خودرو و کشف چهار فقره از این نوع سرقت توسط مأموران انتظامی شهرستان البرز از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان آبیک نیز مأموران انتظامی این شهرستان با دستگیری دو سارق موفق به کشف چهار فقره سرقت داخل خودرو و چهار مورد کیف‌قاپی در شهرستان آبیک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: در اقدام دیگری، مأموران پلیس آگاهی شهرستان بویین زهرا نیز با دستگیری یک سارق به کشف دو مورد سرقت اماکن خصوصی، یک مورد سرقت منزل، یک مورد سرقت مغازه و یک مورد سرقت اماکن متبرکه دست یافتند.

دارایی از دستگیری یک سارق کیف‌قاپ توسط مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا خبر داد و افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی پلیس به دو مورد کیف‌قاپی در این شهرستان اعتراف کرده است.

وی افزود: مأموران کلانتری 14 قزوین نیز روز گذشته با دستگیری یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره موفق به کشف پنج فقره از این نوع سرقت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا شش سارق احشام شناسایی و دستگیر شده که از این سارقان 202 رأس گوسفند سرقتی که توسط دو دستگاه کامیون حمل می‌شده کشف و ضبط شد.

دارایی یادآور شد: احشام سرقتی پس از کشف به مال‌باختگان تحویل و اقدامات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول