اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کتابخانه‏های عمومی استان سمنان مطرح کرد

لزوم توجه به مطالعه در برنامه‏ریزی فعالیت‏های اجتماعی

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان گفت: توجه به مطالعه در برنامه‏ریزی جامع، دقیق و کلان در فعالیت‏های اجتماعی و شخصی یک ضرورت است.

لزوم توجه به مطالعه در برنامه‏ریزی فعالیت‏های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، هدایت‏الله خیاطیان در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود در کتابخانه عمومی البرز افزود: با نگاه کلان و چگونگی استفاده و مدیریت زمان، منابع، ظرفیت‏ها و اختیارات می‏توان از همه ظرفیت‏های موجود در پیرامون زندگی بشر استفاده مطلوب کرد.

وی با بیان اینکه با علم مدیریت تحول شگرفی در مدیریت‏های سنتی ایجاد شده است، تصریح کرد: باید از فناوری‏های نو و دانش مدیریتی جدید در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتاب‏خوانی گام‏های بلندی برداشته شود.

معاون اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از نیمی از اطلاعات امروزی از طریق فناوری اطلاعات انتشار می‏یابد، تاکید کرد: با استفاده از این فناوری و امکانات و تجهیزات جدید می‏توان ورودی‏ها را مدیریت کرد.

وی در ادامه گفت: با مدیریت ورودی‏های اطلاعات می‏توان خروجی‏های مناسب و لازم را دریافت کرد.

معاون اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان اضافه کرد: کتابداران افرادی هستند که اطلاعات را مدیریت و با توجه به نیاز فرد و جامعه به نحو شایسته‏ای در انتقال و مبادله اطلاعات تلاش می‏کنند.

خیاطیان با تاکید بر اینکه اطلاعات غلط و نادرست می‏تواند جامعه را به انحراف سوق دهد، افزود: با روش‏های نوین و آموزش مداوم همکاران و کتابداران باید برای مقابله با این امر و مدیریت آن گام برداریم.

وی از تلاش‏های «علیرضا واحدی» رئیس سابق اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود قدردانی و تصریح کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی، بعد مسافت و پراکندگی جمعیت در شهرستان‏های شاهرود و میامی در ساماندهی و نتیجه‏بخشی فعالیت‏های این اداره تلاش‏های فراوانی انجام گرفته است.

واحدی هم‏اکنون به عنوان مشاور مدیرکل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان در امور مرتبط با شهرستان شاهرود به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در پایان این مراسم، «سیدابراهیم موسوی» به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود معرفی شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول