اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان:

سرمایه‎گذاری بدون فکر در تولید ‌‌مشکل‌ساز خواهد شد‌

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: ‌سرمایه‎گذاری بدون فکر در تولید ‌‌مشکل‌ساز خواهد شد‌.

سرمایه‎گذاری بدون فکر در تولید ‌‌مشکل‌ساز خواهد شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی صبح امروز در حاشیه همایش گرامیداشت روز استاندارد که در سالن شرکت گاز استان برگزار شد ضمن گرامیداشت اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در ایام حج نیز تمامی حجاج در یک حرکتِ مشترک استاندارد، گرد خانه خدا به طواف برمی‎خیزند تا در طول زندگی‎شان استانداردترین عبودیت را در پیشگاه الهی به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه زیبایی استاندارد به هماهنگی آن است خاطر نشان کرد: هر جا که استاندارد ورود پیدا می‎کند موضوع را ضابطه‎مند و کارا کرده و این مهم از ویژگی‎های استاندارد است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه استاندارد ضامن امنیت است متذکر شد: در بیرون، تجلی امنیت نیروی انتظامی است اما در افکار انسان‎ها استانداردها هستند که در مواد مصرفی امنیت را تامین می‎کنند.

غلامی اضافه کرد: دیگر زمان آن گذشته که بشر هر کالایی را مصرف می‎کرد در حال حاضر باید کالاها از سلامت و از استاندارد لازم برخوردار باشند تا رغبت در مصرف‎کننده ایجاد کنند.

وی سلامت در تغذیه را اولویتی مهم خواند و ابراز داشت: دیگر امروز گرسنگی موضوع اول بشر نیست بلکه سلامت تغذیه و خوب تغذیه کردن در اولویت قرار گرفته است و این مهم بر استاندارد تولید تاکید دارد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: استاندارد موضوعی فراتولیدی است که از مرحله تولید، شروع و تا مرحله مصرف ادامه دارد.

غلامی با اشاره به اینکه در استان گلستان به بحث استانداردها همواره تاکید شده است یادآور شد: معتقدیم سرمایه‎گذاری در تولید باید هوشمندانه باشد و اگر غیر از این باشد همان بهتر که تولیدی انجام نگیرد چون در آینده حتما وبال گردن خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سلامت در آغاز حرکت را مبنا قرار داده‎ایم بیان داشت: سعی داریم خوب راه بیفتیم نه اینکه هر جور راه بیفتیم چرا که خوب راه رفتن و طولانی حرکت کردن مهمتر از هر جور راه افتادن است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان، رعایت استانداردها در گلستان سبب شده تا آسیب‎پذیری کمتری نسبت به کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول