اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد

احداث 71 کلاس درس جدید در عسلویه

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر از احداث 71 کلاس درس جدید در عسلویه از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب خبر داد.

احداث 71 کلاس درس جدید در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمدرضا ایرج‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث فضای آموزشی و تجهیز مدارس امری بسیار مهم و ارزشمند است که در دولت نهم و دهم اقدامات زیادی در این مسیر انجام گرفته است.

وی افزود: در استان بوشهر طی چند سال اخیر با همکاری خیران و با تلاش مسئولان، شاهد ایجاد فضاهای مختلف آموزشی هستیم که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر از اجرای 15 پروژه آموزشی در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: ایجاد 37 کلاس درس در عسلویه از جمله این اقدامات است.

ایرج‌زاده تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 31 میلیارد و 259 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی از احداث 71 کلاس درس جدید در عسلویه خبر داد و اضافه کرد: در منطقه عسلویه 9 پروژه آموزشی شامل 71 کلاس درس از محل سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان کنگان و بخش عسلویه به تصویب رسیده که در دست اجراست.

این مسئول یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌های آموزشی 73 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که امیدوار هستیم با موفقیت اجرایی شود.

ایرج‌زاده گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان اهمیت زیادی به بهبود وضعیت فضاهای آموزشی می‌دهد و امیدوار هستیم با همکاری خیران به اهداف مورد نظر برسیم.

بخشدار ویژه عسلویه نیز اظهار داشت: تعداد مدارس تخریبی در عسلویه زیاد است که با اهتمام مسئولان شاهد احداث فضاهای آموزشی جدید هستیم.

عبدالله نادری اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید شاهد اجرای طرح تحول بنیادین هستیم که موجبات ارتقای آموزش و پرورش را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول