اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد تند نماینده دشتی و تنگستان

شرکت‌های مستقر در عسلویه، بوشهر را به رسمیت نمی‌شناسند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتی و تنگستان با انتقاد تند از عملکرد شرکت‌های نفتی و گازی مستقر در عسلویه گفت: این شرکت‌ها استان بوشهر را به رسمیت نمی‌شناسند.

شرکت‌های مستقر در عسلویه، بوشهر را به رسمیت نمی‌شناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی شنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر تاکید کرد: استاندار باید در عسلویه دفتر ویژه‌ای برای پیگیری امور دایر کند تا احاطه‌ای به شرکت‌های مستقر در عسلویه داشته باشد.

وی افزود: شرکت‌های مستقر در عسلویه استان بوشهر را به رسمیت نمی‌شناسند، به طوری که برخی شرکت‌های پتروشیمی بهترین ساختمان‌‌های اداری خود را در تهران احداث کردند.

نماینده دشتی و تنگستان اضافه کرد: این شرکت‌ها برای انجام مسافرت‌های خود پروازهای چارتر در اختیار دارند اما وقتی موضوع بوشهر مطرح می‌شود نه استان بوشهر و نه مردم آن را می‌شناسند.

پورفاطمی گفت: ما باید دولت را موظف کنیم که سازوکاری بیندیشد تا این شرکت‌ مالیات‌های خود را در بوشهر پرداخت کنند و منبع درآمدی برای استان باشند.

وی ادامه داد: پروازهای مختلفی از عسلویه به شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود که این امر نشان از وجود نیروهای غیربومی فراوان در این منطقه است.

نماینده دشتی و تنگستان تاکید کرد: استاندار بوشهر باید این موضوع را به عنوان اقدامی ماندگار در بوشهر پیگیری کرده و به نتیجه برساند.

پورفاطمی با انتقاد از میزان بودجه عمران شهری که به فرمانداران اختصاص می‌یابد، خواستار افزایش آن شد و گفت: همچنین در 90 درصد شهرهای استان حفاری‌های زیادی انجام شده و چهره شهر را نازیبا کرده است.

وی با بیان اینکه بوشهر استانی ویژه است و باید ویژه به آن نگاه کرد بیان داشت: وضعیت عمران شهری در استان مطلوب نیست و دلیل عمده آن هم این است که بهایی به شوراها و شهرداری‌ها داده نشده است.

این نماینده مجلس با قدردانی از دعوت شوراها و شهرداران به جلسه شورای اداری خواستار حضور جمعی از دهیاران در جلسه شورای اداری شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول