اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

شایعات نمی‎تواند در اراده سازندگی مسئولان خللی ایجاد کند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: شایعات در عزم و اراده مسئولان در مسیر توسعه استان بوشهر خللی ایجاد نکرده و قطار سازندگی را در این استان متوقف نمی‌کند.

شایعات نمی‎تواند در اراده سازندگی مسئولان خللی ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه معاونان سیاسی، امنیتی و عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: عزم مسئولان در این عرصه جدی است و همه با هم در سایه ولایت و حمایت مردم کمر همت به خدمتگزاری بسته‎ایم و هیچ چیز نمی‎تواند فضای خدمت را در استان بوشهر غبارآلود کند.

وی افزود: فضای کار و تلاش و خدمت در استان بوشهر دارد بیش از گذشته خودش را نشان می‎دهد و احساس می‎شود جنب و جوش خاصی در بین دستگاه‎های اجرایی ایجاد شده که این را باید به فال نیک گرفت و نباید بگذاریم که متوقف شود.

حسنوند با اشاره به ترافیک حضور مسئولان کشوری در استان بوشهر گفت: این امر نشان‌دهنده ارتباط و تعامل قوی مسئولان و مدیران استان بوشهر با مرکز است که زمینه اختصاص اعتبارات بیشتر و طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ و بالندگی استان را فراهم می‎کند.

استاندار بوشهر یادآور شد: همه مسئولان با نیت الهی و به قصد خدمت به مردم مسئولیت‎ها را بر عهده گرفته‎اند و همه تلاششان این است که لبخند رضایت بر لب مردمی که همه چیزشان را در پاسداری از این آب و خاک در طبق اخلاص گذاشته‎اند و با بصیرت و آگاهی از انقلاب و نظام حمایت کرده‎اند، بنشانند.

وی اضافه کرد: در استان بوشهر نیز مدیران با همین قصد و نیت در مسئولیت‎های مختلف قرار گرفته‎اند و بدون شک اگر در حوزه‎ای برنامه‎ای اجرا نشده و به اهداف دست نیافته‎ایم به دلیل وجود برخی موانع و مشکلات بوده است و مسئولان در این راه همه تلاششان را می‎کنند.

حسنوند ادامه داد: استان بوشهر از ظرفیت‎های بسیاری برخوردار است و مردمی ولایی، نجیب، ارزشی و اخلاق‎مدار دارد و این نعمتی است که به این فراوانی در همه جا دیده نمی‎شود.

وی بیان کرد: باید از این ظرفیت‎ها با محوریت روحانیت و حضور مدیران ارزشمند، توانمند و خدمتگزار در راستای تعالی و توسعه استان به خوبی بهره ببریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در این عرصه کمبودها و کاستی‌هایی هست که با برنامه‌های عادی قابل رفع شدن نیستند و نیازمند تلاش مضاعف، برنامه‎ریزی دقیق و مشاوره‎های مناسب و وحدت مسئولان است.

حسنوند تاکید کرد: در استان بوشهر باید با یک برنامه‎ریزی منسجم و بهره‎مندی از وحدت بین مردم و مسئولان از همه ظرفیت‎های موجود برای جبران کمبودها اقدام کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید به عنوان سرلوحه کارها قرار گیرد و مصونیت همه قوا به تبعیت از ولایت فقیه بستگی دارد و همه باید مطیع اوامر ولایت فقیه و خدمتگزار مردم باشیم.

حسنوند با بیان اینکه باید ثبات مدیریت را بیش از گذشته در استان بوشهر داشته باشیم ادامه داد: امروز دشمن جنگی تمام عیار در همه ابعاد سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی را دارد به ما تحمیل می‎کند که باید با همه قوا و استفاده از ظرفیت‎ها در برابر دشمن و توطئه‎های شومش ایستادگی کنیم.

استاندار بوشهر گفت: هر کس عاشق ولایت و استان بوشهر است نباید به حاشیه‎ها مشغول شود و باید به سمت آینده حرکت کند و در استانی که در هر عرصه‎ای شهید دارد باید ادامه دهنده مسیر شهدا در سنگرهای مختلف باشیم.

حسنوند افزود: تغییرات نادیده گرفتن خدمات دیگران نیست و فضای دوستی، برادری و نشاط حاکم است و این تغییرات، تقویت مدیریت استان با استفاده از برنامه‎های جدید در کنار تجربیات گذشته است.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول