اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

نگاه مسئولان استانی به آوج افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج گفت: در راستای تسریع در فعالیت‌ها، نگاه مسئولان استانی به شهرستان آوج افزایش یابد.

نگاه مسئولان استانی به آوج افزایش یابد

سید عبد‌الله موسوی در حاشیه بازدید از سه روستای بخش آبگرم شهرستان آوج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج اظهار کرد: مجموعه مسئولان و مدیران شهرستان آوج تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات و موانع موجود روستایی این شهرستان به کار گرفته‌اند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: با توجه به اینکه این شهرستان به عنوان یک منطقه محروم تلقی می‌شود، بنابراین از مسئولان استانی تقاضا داریم تا حمایت‌های خود از این شهرستان و بخش‌های تابعه در آن را بیشتر کرده و با نگاه جامع‌تری به پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مناطق مختلف این شهرستان بپردازند.

وی یاری رساندن نیازمندان و خدمت‌رسانی بی‌منت به اهالی شهری و روستایی را توفیقی الهی دانست و افزود: مجموع فعالیت‌هایی که تمام دلسوزان و متولیان نظام اسلامی برای مردم به انجام می‌رسانند، موجب خشنودی الهی شده و اجر و ذخیره معنوی فراوانی را به همراه می‌آورد.

فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه تعامل دو جانبه مسئولان و مردم موجب تسریع در روند توسعه و پیشرفت یک شهر و مجموعه می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم که در این شهرستان نیز با همکاری و اتحاد بین مسئولان زمینه رفع مشکلات و دغدغه‌ها فراهم شود.

موسوی اذعان کرد: شهرستان آوج ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه صنعت و همچنین اشتغالزایی، از این ظرفیت‌ها بهترین بهره‌وری را کرد.

گفتنی است، روح‌الله عباسپور نماینده مردم شهرستان‌ بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید‌ها به همراه فرماندار آوج حضور داشت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول