اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس:

مجری کارخانه سیمان خلخال به فکر سرمایه‌گذار کمکی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجری کارخانه سیمان خلخال دهبان باید به فکر کمک سرمایه‌گذار توانمند در تکمیل پروژه سیمان الماس خلخال باشد.

مجری کارخانه سیمان خلخال به فکر سرمایه‌گذار کمکی باشد

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ پیمانکار این پروژه توان ادامه ساخت این کارخانه را ندارد و ما به دهبان پیشنهاد کردیم با دعوت از شرکت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تکمیل آن اقدام کند در غیر این صورت تعطیلی و رکود آن قطعی است.

وی خاطرنشان کرد: شخصاً برطرف شدن مشکل کارخانه سیمان خلخال را پیگیری می‌کنم و اقدامات متفاوتی را در این زمینه برای خارج شدن این کارخانه از مشکلات پیش آمده پیگیری کرده و در دستور کار قرار دادیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همچنین به اقدامات مناسب در تقویت حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: برای تجهیز مراکز بیمارستانی در خلخال و کوثر و همچنین تقویت پزشکان متخصص این بیمارستان‌ها رایزنی‌های لازم با وزیر بهداشت و درمان انجام شده و قرار است بخش عظیمی از پرسنل مورد نیاز تامین شود.

10 و 11 آبان ماه برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری در خلخال

جعفری بنه خلخال همچنین از برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در 10 و 11 آبان ماه با حضور سرمایه‌گذاران مختلف خبر داد و یادآور شد: در این زمینه از سرمایه‌گذاران استانی و خارج از استان و بسیاری از صاحبان فن و صنعت و تجربه دعوت کردیم تا در این همایش شرکت کنند.

وی تاکید کرد: از بانک‌های عامل استان نیز انتظار داریم با سهولت پرداخت تسهیلات در حمایت از سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی پیشقدم بوده و از برخی سخت‌گیری‌های بی‌مورد پرهیز کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت‌‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل همچنین از مسئولان کشوری و استانی خواست در توجه و توزیع اعتبارات عدالت واقعی را رعایت کنند و در توجه جدی به استان‌ها و مناطق کم‌برخوردار نظیر اردبیل با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول