اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

طرح تحول اجتماعی تلاش دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد‌

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: طرح تحول اجتماعی از طرح‌های تحولی دولت خدمتگزار است که همت و تلاش مضاعف همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد‌.

طرح تحول اجتماعی تلاش دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که از نعمت آموزه‌های اسلام بر‌خوردار است و با مراجعه به همین آموزه‌ها می‌توان ظرفیت‌ها و توانایی‌های اجتماعی را به سرمنزل نهایی رساند.

هاشمی همچنین اساس حکومت اسلامی را نظر‌، رای و مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: نهادهای مدنی، اجتماعی و فرهنگی می‌توانند با مراجعه به منبع غنی بشریت که همانا قرآن کتاب خداست راه‌های صحیح و عزت‌آفرین اجتماع را مشخص و در اختیار عموم مردم قرار دهند تا اینکه مصونیت‌های اجتماعی در سطح جامعه و کشور محقق شود.

وی گفت: وظیفه ما مسئولان است که با تواضع‌، فروتنی و حذف منیّت‌ها نشاط را در جامعه اسلامی ایجاد تا حلاوت شیرینی آن را خود مردم بچشند.

استاندار کرمانشاه ابتکار طرح تحول اجتماعی با رویکر ارتقا فرهنگ عمومی را از خدمات ارزنده دولت خدمتگزار عنوان کرد و گفت: همه تلاش‌ها باید به این سمت و سو حرکت کند که آسیب‌های اجتماعی را کاهش و ارتقا سرمایه‌های اجتماعی را مد‌ّنظر داشته باشیم.

وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی گفت: طرح تحول اجتماعی از طرح‌های تحولی دولت خدمتگزار است که همت و تلاش مضاعف همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد‌.

هاشمی با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، افزود: از پرتو و الطاف سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه توانسته‌ایم که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان را در سال 91 بارور و به مرحله عمل برسانیم.

استاندار کرمانشاه در پایان استقبال مردم کرمانشاه از حضور رهبری را نشانه عشق واقعی مردم این دیار به ولایت و نظام عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول