اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویین زهرا خبر داد

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال وام‌ کارگشایی به نیازمندان بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از دو میلیارد ریال وام‌ کارگشایی به نیازمندان بویین زهرا پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 2 میلیارد ریال وام‌ کارگشایی به نیازمندان بویین زهرا

حجت‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به رشد 133 درصدی مجموع کل پرداخت مشارکت‌های مردمی در بخش‌های مختلف این شهرستان در مقایسه با میزان مشابه در سال گذشته اظهار کرد: در مجموعه مبلغ وام‌هایی که تاکنون در این بخش به مددجویان و ایتام زیر پوشش پرداخت شده است بیش از دو میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

وی با تشریح فعالیت‌های این کمیته در حوزه تأمین مایحتاج و جهیزیه نوعروسان در شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: بیش از 100 زوج جوان و زیر پوشش از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا مایحتاج و جهیزیه شروع زندگی به مبلغ 800 میلیون ریال دریافت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: در حوزه ساخت، نوسازی و تأمین مسکن مددجویان زیر پوشش نیز گام‌های مؤثری برداشته شده که در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار چشم‌گیر بوده است.

غلامی ادامه داد: تعمیر و بازسازی مسکن ایتام و خانوار‌های زیر پوشش در این شهرستان در شش ماهه نخست سال جاری به بیش از چهار مورد رسیده که هزینه کل این نوسازی‌ها نیز 300 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اکرام و مناسبتی از سوی این کمیته عنوان کرد: شهروندان بویین زهرایی تاکنون از تمام طرح‌هایی که از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا شده است، استقبال کرده و با پرداخت مشارکت‌های خیرخواهانه خود مجموعه این کمیته را در پشتیبانی از افراد نیازمند کمک کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا اعلام کرد: بیش از 57 جوان عضو خانوارهای زیر پوشش این کمیته نیز تاکنون از مزایا و تسهیلات معافیت نظام وظیفه عمومی در شش ماه نخست سال جاری استفاده کرده‌اند.

غلامی بیان کرد: هم‌چنین در شش ماه نخست سال جاری بیش از 700 میلیون ریال نیز پرداخت حمایت‌های کمک‌ هزینه‌ای به جوانان و دانش‌آموزان در این شهرستان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول