اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه باغملک:

میزبانی شهدای گمنام توفیقی الهی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه باغملک میزبانی شهدای گمنام توفیقی از سوی خداوند دانست و گفت: اطمینان دارم که خداوند متعال نگاه ویژه‌ای به ما داشته است که امشب در کنار شهدا هستیم.

میزبانی شهدای گمنام توفیقی الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، سید عبدالمطلب رحیمی حسینی شامگاه دوشنبه در مراسم استقبال از دو شهید گمنام دفاع مقدس اظهار داشت: همه باید قدردان این عنایت خداوند باشیم که میزبان دو لاله پرپر گمنام دفاع مقدس شده‌ایم.

وی گفت: ما هرچه داریم از شهدای والامقام است، در باورم نمی‌گنجد که در سپاه پاسداران، شهدا مهمان ما هستند و توفیق میزبانی از آنها نصیب ما شده است.

رحیمی حسینی در ادامه با بیان اینکه نمی‌دانم چه جمله‌ای بگویم که در شأن شهدای گمنام باشد، افزود:‌ ای شهدای عزیز خوش آمدید اینجا را شهر خودتان بدانید زیرا مردم شهیدپرور باغملک از لحظه‌ای که شنیده‌اند میزبان شما می‌شوند همگی خود را خانواده شهید می‌دانند.

وی اضافه کرد: همه اهالی شهر، خواهران و برادران و پدران و مادران شما هستند هرچند تعداد زیادی هم از خانواده معظم شاهد در این شهر زندگی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه باغملک اظهار داشت: این دو شهید گمنام 20 ساله و 22 ساله هستند که به ترتیب در مناطق عملیاتی سلمانیه عراق و شوش و در عملیات‌های والفجر 9 و فتح‌المبین به شهادت رسیده‌اند و پیکرهای مطهرشان پس از سال‌ها غربت توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین و جست‌وجوگران نور کشف شد.

وی افزود: پیکر مطهر این شهیدان والامقام در صبح سه‌شنبه 25 مهر ماه در شهرستان باغملک تشییع و در تپه‌های نورالشهدا واقع در محله درویشان به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول