اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات ساختمانی در مریوان برپا شد

خبرگزاری فارس: دومین نمایشگاه تخصصی انبوه‌سازان صنعت ساختمان و ماشین‌آلات ساختمانی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان مریوان از دیروز برپا شده است.

نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات ساختمانی در مریوان برپا شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مریوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اهداف این نمایشگاه، اظهار کرد: معرفی توانمندی‌های تولیدی و صادراتی کشور با توجه به همجواری استان کردستان با کشور عراق، توسعه صادرات، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولیدات داخل از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ است.

جمال اخترکاوان با اشاره به اینکه کشور ما در زمینه تولید مصالح ساختمانی و ماشین‌آلات ساختمانی از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: ایران علاوه بر تولید نیاز بازارهای داخل می‌تواند نیاز بخشی از بازارهای خارجی را نیز فراهم کند.

وی افزود: دعوت از هیئت‌های خارجی به داخل استان و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در داخل استان و یا خارج از کشور در راستای تسخیر بازارهای خارجی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که باید برای تحقق آن تلاش شود.

اخترکاون با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان در خصوص تولید مصالح ساختمانی از سرمایه‌گذاران داخل و خارج از استان با اشاره به حمایت‌های دولت و معافیت‌های مالیاتی دعوت به سرمایه‌گذاری در کردستان فراخواند.

در نمایشگاه تخصصی ساختمان و ماشین‌آلات ساختمانی مریوان بیش از 80 غرفه در مساحتی به متراژ یک‌هزار مترمربع از استان‌های کردستان، اصفهان، آذربایجان‌غربی، مرکزی و.... حضور دارند.

انواع سنگ‌های ساختمانی، لوله و اتصالات، صنایع چوب و دکوراسیون داخلی کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه هستند.

دومین نمایشگاه تخصصی انبوه‌سازان صنعت ساختمان و ماشین‌آلات ساختمانی مریوان که دیروز افتتاح شد تا 28 ماه جاری پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول