اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

امام جواد (ع) بزرگترین خدمات علمی را به دنیای اسلام عرضه کردند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: امام جواد (ع) بزرگترین خدمات علمی و معنوی را به دنیای اسلام عرضه کرد که صاحبان علم و فضیلت قرن‌هاست در سایه‌سار آن کسب فضیلت می‌کنند.

امام جواد (ع) بزرگترین خدمات علمی را به دنیای اسلام عرضه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در مراسم شهادت حضرت امام جواد (ع) در سپاه این استان، با تسلیت شهادت امام جواد (ع)، اظهار داشت: سیره عملی امام جواد (ع) به عنوان امام و جانشین رسول خدا (ص) و حجت خدا بر خلق سرشار از سنت‌ها و ارزش‌های ناب الهی است که در طول حیات گهربار خویش سعی در برپایی و احیای ارزش‌ها داشته است.

سرافراز خاطرنشان کرد: محدثان بزرگ و علمای عالیقدر زیادی افتخار کسب علوم از آن حضرت داشتند و در دشوارترین مسائل علمی ایشان را حلال مشکلات دریافتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امام جواد (ع) جوان‌ترین امام شیعیان است، گفت: شما جوانان عزیز با بهره‌گیری از انوار نورانی این امام همام می‌توانید دنیا و آخرت خود را تضمین کنید.

وی افزود: امام جواد (ع) در دوران کوتاه امامت خود بزرگترین خدمات علمی و معنوی را به دنیای اسلام و علم جهان عرضه کرد که صاحبان علم و فضیلت قرن‌هاست در سایه‌سار آن کسب فضیلت می‌کنند.

سرافراز ادامه داد: امام جواد (ع) در دوران جوانی در بین علما، دانشمندان و بزرگان سرآمد بود و شما جوانان مومن و شیعه باید با الگوگیری از این امام همام برای دستیابی به مدارج بالای معنوی و علمی تلاش کنید.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول