اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تولید حوزه هنری:

فرهنگ بومی نیازمند توجه بیشتری است/ برای جهانی شدن باید بومی شد

خبرگزاری فارس: مدیر تولید حوزه هنری گفت: فرهنگ بومی نیازمند توجه بیشتری است چراکه برای جهانی شدن باید بومی شد و ویژگی‏های بومی در سطح جهان از جذابیت برخوردار است.

فرهنگ بومی نیازمند توجه بیشتری است/ برای جهانی شدن باید بومی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا شاه‏آبادی ظهر امروز در نشست مدیران تولید و طرح و برنامه حوزه هنری کشور با مسئولان دفاتر تخصصی حوزه هنری استان سمنان که در سالن جلسات حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: استان سمنان توانمندی‏های منحصر به فردی دارد که لازم است توسط هنرمندان به صورت هنرمندانه به مردم کشور معرفی شود.

وی افزود: کارهای جدید و تازه در فرهنگ بومی نهفته و بهترین مسیر برای موفقیت، استفاده از سرمایه‏های بومی است.

مدیر تولید حوزه هنری تصریح کرد: باید به فرهنگ بومی خود بیشتر توجه کنیم؛ چراکه برای جهانی شدن باید بومی شد و ویژگی‏های بومی در سطح جهان از جذابیت برخوردار است.

شاه‏آبادی با اشاره به مأموریت‏های حوزه هنری گفت: در حوزه هنری در کنار تولید آثار هنری، اهداف و ارزش‏های والای اسلام و انقلاب اسلامی مورد نظر است.

وی با بیان اینکه هنر مسیری برای رسیدن به تعالی است، افزود: با امکانات و بودجه‏های اندک نیز نباید کارها متوقف شود و با توانایی و توانمندی هنرمندان و همکاران کارها باید با قوت ادامه یابد.

در این نشست که علی کاشفی‏پور مدیر طرح و برنامه حوزه هنری، رئیس و مسئولان دفاتر تخصصی حوزه هنری استان سمنان حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‏ها و فعالیت‏های حوزه هنری استان سمنان پرداخته شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول