اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

کاله با آمادگی کامل وارد لیگ برتر والیبال می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: هم‌اکنون تیم‌مان از آمادگی روحی، جسمانی و روانی مطلوبی برخوردار بوده و با آمادگی کامل وارد لیگ برتر خواهیم شد.

کاله با آمادگی کامل وارد لیگ برتر والیبال می‌شود

بهروز عطایی ظهر امروز در آستانه نخستین هفته بیست‌وششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قبل دیدار کاله مازندران با نوین کشاورز تهران بیان داشت: در این هفته بازی خارج خانه‌ای در خانه والیبال تهران داریم.

وی افزود: با جذب خوبی که امسال داشتیم تیمی جوان و با انگیزه را وارد این دوره از رقابت‌ها خواهیم کرد که هم‌اکنون از آمادگی روحی، جسمانی و روانی مطلوبی برخوردار است.

عطایی با اعلام اینکه تمرینات منسجم و منظم تیمی داشتیم، تصریح کرد: تیم دوران بدنسازی را به خوبی پشت سرگذاشته و با آمادگی کامل به دیدار با نوین کشاورز تهران می‌رود.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با تاکید اینکه ما امسال رسالت سنگینی به دوش داریم و مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آییم، ادامه داد: به همین منظور بازی‌های تدارکاتی و دوستانه زیادی را در دستور کار داشتیم تا بتوانیم به خوبی نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.

عطایی عنوان کرد: امسال چهارمین حضور تیم کاله در این دوره از رقابت‌ها را شاهد هستیم که این تیم در سه دوره حضور گذشته خود دو مقام سومی و یک مقام قهرمانی را در کارنامه ورزشی دارد.

وی با اشاره به اینکه آخرین تمرین قبل دیدار با نوین کشاورز را عصر امروز در تهران انجام می‌دهیم، در آنالیز تیم حریف ابراز داشت: نوین کشاورز نیز تیمی جوان و باتجربه است که می‌تواند در این فصل از تجربیات مربی باتجربه خود به بهترین شکل استفاده کند، ما در مسابقات تدارکاتی بابلسر که چند روز گذشته انجام شد با این تیم دیدار داشتیم و آن رویارویی محک بسیار خوبی برای شناخت این تیم بود.

به گزارش فارس، در نخستین هفته بیست‌وششمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که از ساعت 17 فردا چهارشنبه با انجام شش دیدار برگزار می‌شود، کاله مازندران در خانه والیبال تهران میزبان نوین کشاورز است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول