اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراف سارقان به 30 فقره سرقت در اردبیل

خبرگزاری فارس: اعضای باند سارقان متلاشی شده در اردبیل به 30 فقره سرقت وسایل و لوازم از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

اعتراف سارقان به 30 فقره سرقت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، موسی عالیزاده اظهار داشت: در سه ماه اخیر، سرقت‌های متعددی از اماکن خصوصی مردم، مدارس و دامداری‌ها در حوالی تعدادی از روستاهای اردبیل به وقوع پیوسته که این موضوع نگرانی تنی چند از صاحبان اموال را فراهم ساخته بود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در قالب تیمی ویژه کار رسیدگی به این پرونده‌ها را آغاز و با تلاش‌های شبانه‌روزی ردپای یکی از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای را در این سرقت پیدا کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل بیان داشت: در ادامه تلاش‌ها مشخص شد فرد شناسایی شده به همراه دو سارق سابقه‌دار دیگر با تشکیل باندی اقدام به سرقت از مدارس، اماکن خصوصی، دامداری‌ها و چاه‌های عمیق کرده و برای فروش وسایل مسروقه با یک دستگاه وانت نیسان عازم شهرستان کرج شده‌‌اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کرج سارقان هنگام فروش وسایل مسروقه در محل دستگیر و برای ادامه رسیدگی به اردبیل انتقال داده شدند.

عالیزاده تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل با شناسایی انبار جمع‌آوری وسایل مسروقه موفق شدند 40 تن کود شیمیایی خارجی و بیش از 100 فقره چک جعلی متعلق به سارقان را کشف و ضبط کنند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان در مواجهه با مدارک قانونی به 30 مورد سرقت اعتراف کردند که در اقدامی دیگر تمامی مالباختگان شناسایی و نسبت به تحویل اموال متعلق به آنها اقدام شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به سابقه‌دار بودن اعضای باند متلاشی شده سارقان ادامه داد: این افراد دارای پرونده‌های متعدد سرقت، چاقوکشی، آتش‌سوزی عمدی و شرارت بوده و کسی نیز در صورت شناسایی این افراد جرات شکایت از سارقان را به خود راه نمی‌داد که اقدام سریع پلیس سبب دلگرمی مالباختگان و اهالی تعدادی از روستاهای اطراف شد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول