اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز رزمایش جواد الائمه(ع) در سرخس

نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تجاوز آمادگی کامل دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) گفت: نیروهای مسلح ایران از جمله نیروهای مستقر در استان‌های خراسان در اوج آمادگی برای مقابله با هرگونه توطئه و تجاوز احتمالی دشمنان علیه نظام و سرحدات کشور اسلامی قرار دارند.

نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تجاوز آمادگی کامل دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی صبح امروز و در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش جواد الائمه(ع) این لشگر در منطقه عمومی مزداوند سرخس خبر داد و اظهار کرد:‌ این رزمایش با رمز «یا جواد الائمه(ع)» امروز در سرخس آغاز شد.

فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان به حضور گردان‌های این رزمایش اشاره کرد و گفت: این رزمایش با حضور گردان 214 سواره زرهی لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان به مدت سه روز در منطقه مزداوند سرخس ادامه دارد که در این ارتباط مقابله با دشمن فرضی و آزمایش توانمندی صحرایی نیروها از جمله بخش‌های این رزمایش است.

جهانشاهی با اشاره به اینکه این رزمایش با توجه به همزمانی با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) به عنوان جواد الائمه (ع) نامگذاری شده است، افزود: امروز ارتش و نیروهای مسلح کشور به عنوان نیروهای ولایتمدار و انقلابی به توانمندی‌های بسیار در تولیدات دست یافته است.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توانمندی نخبگان و نیروهای دانشگاهی با استفاده از علم روز توانایی‌های خود را در ساخت تجهیزات نظامی افزایش داده است که بخشی از این تجهیزات در رزمایش‌های مختلف استفاده می‌شود.

جهانشاهی در این ارتباط به توانمندی ارتش در تولیدات تسلیحاتی، تجهیزات موشکی، موشک‌های زمین به هوا، زمین به دریا، زیرسطحی، هواپیماهای بدون سرنشین، انواع زیردریایی های سبک و سنگین اشاره کرد.

فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن‌الائمه(ع) خراسان افزود:‌ نیروهای مسلح ایران از جمله نیروهای مستقر در شمال شرق و استان‌های سه گانه خراسان در اوج آمادگی برای مقابله با هرگونه توطئه و تجاوز احتمالی دشمنان علیه نظام و سرحدات کشور اسلامی قرار دارند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول