اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کوهرنگ خبر داد

کمک 1.3 میلیارد ریالی حامیان به ایتام کوهرنگی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهرنگ گفت: در شش ماهه نخست امسال حامیان ایتام کوهرنگ یک میلیارد و 340 میلیون ریال برای کمک به ایتام به حساب آنان واریز کردند.

کمک 1.3 میلیارد ریالی حامیان به ایتام کوهرنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فریدون فاضلی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: در حال حاضر 445 یتیم توسط 854 خیر در این استان حمایت می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر کمک ماهانه خیران، بیش از 250 میلیون ریال نیز توسط خیران برای احداث مسکن ایتام به حساب کمیته امداد واریز شد.

فاضلی تاسیس نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد را از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تأسیس این نهاد حمایتی آثار و برکات ارزشمندی نیز برای جامعه به همراه داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: امروز نهادهای حمایتی و از جمله کمیته امداد در امر توانمندسازی مددجویان وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند که باید در راستای اجرای هر چه بهتر این وظایف از هیچ کوششی دریغ نورزند.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در دین مبین اسلام بارها سفارش شده است، گفت: تلاش‌ها و اقدامات ارزنده کمیته امداد در امر خدمت‌رسانی به مددجویان و توانمندسازی آنها طی 30 سال گذشته بسیار ارزشمند بوده است.

فاضلی با اشاره به تعالیم اسلامی در مورد عزت نفس، گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که نیازمند و فقیری در جامعه نداشته باشیم.

وی اقدامات انجام شده به وسیله کمیته امداد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اشتغال مددجویان و توانمندسازی آنها راهکار مهمی در راستای کاهش نیازمندان است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول