اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان نور سپاه پاسداران:

راهیان نور محلی برای بصیرت‌افزایی و خاری در چشم دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اردوهای راهیان نور را محلی برای بصیرت‌افزایی و خواری در چشم دشمنان دانست.

راهیان نور محلی برای بصیرت‌افزایی و خاری در چشم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمدحسن دری صبح امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی مدیران کاروان‌های راهیان نور استان یزد با تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: معرفت ائمه و معرفت خدا در دل ما باعث بصیرت می‌شود و محبت آنها را هر روز بیش از قبل در دل و جان ما می‌پروراند.

وی افزود: ائمه باید الگوی همه ما در طول دوران زندگی باشند و باید بدانیم که آنها چه کردند که توانستند با وجود خفقان‌های دوران خود، بدرخشند.

دری همچنین بر الگوگیری از شهدا تاکید کرد و گفت: باید وفادار به دستورات الهی، ائمه و ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن برای اینکه نامی از دین خدا، پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) نباشد، در صدد تضعیف ارکان اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه است و در صدر همه آنها، تضعیف اعتقادات نسل جوان را دنبال می‌کند.

دری یادآور شد: دشمنان هر روز به یک حیله متوسل می‌شوند، یک‌ روز کتاب علیه پیامبر اسلام (ص) می‌نویسند، روز دیگر فیلم می‌سازند و هر روز به دنبال حیله‌ای علیه اسلام و مسلمین هستند اما ما نیز آرام نمی‌نشینیم و با پیروی از دستورات الهی، دین خدا را زنده نگه می‌داریم.

وی با بیان اینکه راهیان نور نیز محلی برای بصیرت‌افزایی و خواری در چشم دشمنان است، افزود: مکان‌هایی که راهیان نور در آنجا حضور می‌یابد، مکانی است که بهتر می‌توان نام ائمه و رسول خدا (ص) و اسلام را محکم‌تر و بهتر صدا زد و آنها را در اعتقادات جوانان و مردم زنده نگه داشت.

دری با بیان اینکه از استان یزد 14 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند، بیان کرد: در این راه مسئولیت و مشقات بسیاری وجود دارد اما دست از کار و مسئولیت خود نکشید و به راه خود ادامه دهید.

وی تاکید کرد: امروز ولایت نیاز به حمایت دارد و این حمایت با شناخت جوانان از شهدا و راه شهدا امکان‌پذیر است.وظیفه ما در مقابل جوانان، ترویج ارزش‌های اسلامی و ایجاد تحول درونی در جوانان است.

دری عنوان کرد: در بین علاقمندان دانش‌آموز و دانشجو، اقلیت‌های مذهبی و اهل تسنن نیز حضور دارند و باید کاری کنیم که فضای محیط به نحوی باشد که بتوانیم بر آنها نیز تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول