اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان:

سپاهان بازی سختی برابر صبای قم دارد

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اینکه سرمربی تیم صبای قم به تازگی تغییر کرده، قصد دارند در بازی مقابل تیم ما بازی خوبی را به نمایش بگذارند و سپاهان هم در این دیدار بازی سختی را پیش‌رو دارد.

سپاهان بازی سختی برابر صبای قم دارد

رضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به تمرینات خوبی که طی روزهای گذشته داشته‌ایم در وضعیت مناسبی از لحاظ روحی و روانی به سر می‌بریم و قصد داریم در بازی با صبای قم با دست پر از میدان خارج شویم.

وی تصریح کرد: تیم صبا تیمی است که همیشه در برابر سپاهان بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است و با توجه به اینکه سرمربی این تیم نیز تغییر کرده، قصد دارند در بازی مقابل تیم ما بازی خوبی را به نمایش بگذارند و سپاهان هم در این دیدار بازی سختی را پیش رو دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: با توجه به دریافت کارت قرمز در بازی با الاهلی امروز مطمئن شدم که در بازی برابر تیم صبا حضور ندارم و آرزوی موفقیت برای تیمم دارم.

وی ادامه داد: اگر سپاهان به مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا صعود می‌کرد من از بازی بعدی این تیم در جام باشگاه‌های آسیا محروم بودم، اما در حال حاضر که از این رقابت‌ها حذف شدیم از نخستین بازی رسمی سپاهان که بازی با صبای قم محسوب می‌شود، محروم هستم.

محمدی ادامه داد: با توجه به روحیه نامناسبی که به دلیل حذف در جام باشگاه‌های آسیا داشتیم تعطیلات لیگ به ما کمک کرد تا با بازیابی مجدد روحیه خودمان برای ادامه رقابت‌های لیگ مهیا شویم.

وی در ادامه به جدایی مرزبان اشاره کرد و افزود: علیرضا مرزبان وزنه روحی بسیار خوبی برای تیم ما بود، اما به هر حال این تصمیمی بود که مدیران باشگاه گرفتند و امیدوارم هر تصمیمی که در باشگاه گرفته می‌شود در نهایت به سود سپاهان تمام شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول