اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برد سپاهان را لوث نکنید

خبرگزاری فارس: تیم سپاهان در دیدار با پرسپولیس شایسته پیروزی بود و بازیکنان این تیم با پیش کشیدن بحث آلوده‌بودن آب‌های مصرف شده قصد لوث‌کردن برد سپاهان و فرافکنی در مورد این شکست را دارند.

برد سپاهان را لوث نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم سپاهان در دیداری خانگی همراه بود و مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با دو گل از سد تیم پرسپولیس بحران‌زده بگذرد.

رقم خوردن چهارمین شکست سرخ‌پوشان پایتخت با حاشیه‌های زیادی همراه بود و ساعاتی از پایان بازی سپری نشده بود که اعلام شد چند بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت زیر سرم رفته‌اند، دلیل آن هم آلوده‌بودن آب‌هایی عنوان شد که توسط این بازیکنان مصرف شده بود.

پیش کشیده‌شدن این بحث حاشیه‌ای در ساعات پس از شکست پرسپولیس موجب شد تا نتیجه بازی تحت‌الشعاع قرار بگیرد و شایعاتی در مورد هدف‌دار بودن مسمومیت منتشر شد تا به نوعی برد شیرین طلایی‌پوشان در این دیدار حیثیتی کمرنگ شود.

با تمام حرف و حدیث‌های منتشره تیم سپاهان در دیدار با تیم پرسپولیس لیاقت برد را داشت و رقم خوردن نتیجه دو بر صفر در این جدال را نمی‌توان به هیچ حاشیه‌ای نسبت داد.

پرسپولیس از 9 هفته سپری شده از لیگ تاکنون چهار باخت را تجربه کرده و در حال حاضر در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جاخوش کرده است و اگر بنا به مطرح‌کردن چنین شایعاتی باشد، در سه دیدار دیگری نیز که شکست خورده، باید نتیجه به دست آمده را به حاشیه‌هایی همچون مسمومیت نسبت بدهد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول