اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کاشان اعلام کرد

آمادگی برگزاری کنگره جهانی محتشم در دانشگاه آزاد کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری کنگره جهانی محتشم کاشانی به مناسبت پانصدمین سال تولد این مدیحه‌سرای شیعه خبر داد.

آمادگی برگزاری کنگره جهانی محتشم در دانشگاه آزاد کاشان

منصور دیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کاشان، همواره آمادگی خود را برای کمک به برگزاری بزرگداشت و یا کنگره برای هر یک از مفاخر شهرستان را در چارچوب قوانین و مقررات به عنوان میزبان اعلام کرده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت سپیده کاشانی در سال گذشته به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان بیان داشت: هر چند برای برگزاری این همایش از سوی ارگان‌ها و نهادهای شهرستان کاشان بهترین همراهی با دانشگاه انجام شد اما در زمینه کمک‌های مالی همراهی لازم صورت نگرفت.

به گفته وی برای برگزاری همایش بزرگداشت سپیده کاشانی یک عزم جدی توسط فرمانداری، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد تا این همایش به بهترین شکل مطلوب برگزار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین برگزاری همایش بین‌المللی صباحی بیدگلی را نیازمند همکاری گروه‌های مختلف در عرصه فرهنگ و ادبیات منطقه دانست و افزود: برای برگزاری این همایش از مدت‌ها قبل فعالان این عرصه در شهرستان آران و بیدگل با دانشگاه‌های آزاد اسلامی کاشان، دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه کاشان مذاکراتی انجام داده و در نهایت دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برای میزبانی این همایش انتخاب شد.   

دیاری یادآور شد: نزدیک 70 درصد از هزینه‌های همایش صباحی بیدگلی توسط هیئت امنای شهرک صنعتی صباحی بیدگلی آران و بیدگل تأمین شده و دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز ضمن میزبانی این همایش بخشی از هزینه‌ها را از طریق مرکز پژوهشی دانشگاه و محل تحصیلات تکمیلی و با مجوز سازمان مرکزی برعهده دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری کنگره‌ها و همایش برای مفاخر شهرستان را براساس برنامه‌ریزی‌ها و پیشنهادات ارائه شده و بدون در نظر گرفتن اولویت اعلام و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان آمادگی خود را برای برگزاری همایش‌ها و کنگره‌های مفاخر منطقه اعلام و بر اساس پیشنهادات ارائه شده فعالیت کرده است.

کمال‌الدین علی محتشم‌کاشانی شاعر و مرثیه‌سرای نام‌آوازه ایرانی در آغاز سده ده هجری و هم‌دوره با پادشاهی شاه طهماسب صفوی است که دارای لقب شمس‌الشعرا می‌باشد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول