اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خداداد افشاریان:

اجازه ندهیم حق داوران کهگیلویه و بویراحمدی پایمال شود

خبرگزاری فارس: داور بین‌المللی فوتبال گفت: تک‌چهره بودن داوری کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور مناسب نیست و کمیته داوران استان وظیفه دارد که داوران متعددی را به فوتبال کشور معرفی کند و اجازه ندهد که حق داوری ما پایمال شود.

اجازه ندهیم حق داوران کهگیلویه و بویراحمدی پایمال شود

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: داوری مقوله‌ای است که باید همراه با علاقه و انگیزه بالا باشد و بدون علاقه نمی‌توان کار داوری را به درستی انجام داد.

وی ارائه آموزش‌های مناسب و صحیح به داوران را ضروری دانست و افزود: هدفمند کردن برنامه‌های داوری از سوی کمیته داوران می‌تواند به وضعیت داوری کشور کمک و سبب پیشرفت و رشد داوران کشور شود.

تک‌چهره بودن داوری استان در سطح کشور مناسب نیست

داور بین‌المللی فوتبال کشور در خصوص وضعیت داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متأسفانه استان ما کمتر به داوری توجه می‌کند و استان‌هایی که دارای امکانات بیشتری هستند داوری آنها بیشتر به چشم می‌خورد و در سطح کشور تعداد داوران بیشتری دارند و این واقعیتی است که باید قبول کنیم.

افشاریان با بیان اینکه این وضعیت کار را برای داوران استان بسیار سخت می‌کند، ادامه داد: استان ما داوران خوبی دارد و من پیش‌بینی خوبی برای آینده آنان دارم و مطمئن هستم که در آینده از داوران استان در سطح کشور و حتی بین‌المللی بیشتر می‌شنویم.

وی تصریح کرد: تک‌‌چهره بودن داوری استان در سطح کشور مناسب نیست و کمیته داوران استان وظیفه دارد که داوران متعددی را به فوتبال کشور معرفی کند و اجازه ندهد که حق داوری استان پایمال شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول