اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردبیر شبکه خبری العالم در گفت‌و‌گو با فارس:

خبرگزاری فارس مورد اعتماد ‌دولت‌های عربی است/ دائما فارس را رصد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سردبیر شبکه خبری العالم گفت: خبرگزاری فارس فعال‌ترین و قابل اعتمادترین خبرگزاری ایران و حتی منطقه است که رسانه‌های عربی دائما آن را رصد می‌کنند.

خبرگزاری فارس مورد اعتماد ‌دولت‌های عربی است/ دائما فارس را رصد می‌کنیم

حکم حسین امهز سردبیر شبکه خبری العالم در حاشیه کنفرانس «سوریه پل مقاومت» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در این دانشگاه برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به خبرگزاری فارس اطمینان دارم و در این راستا نیز چندی قبل مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس انجام دادم که رسانه‌های اردنی با اضافه کردن برخی موارد به آن، این متن را تحریف کردند.

وی ادامه داد: ولی آنچه در اردن رخ می‌دهد، نشانه‌ای از وقوع اتفاقات جدید در اردن و آماده شدن این کشور برای وارد شدن به یک انقلاب است و نشانه این مهم نیز شرکت نکردن مخالفان در انتخابات این کشور است.

سردبیر شبکه خبری العالم عنوان کرد: خبرگزاری فارس فعال‌ترین خبرگزاری ایران و حتی منطقه است که رسانه‌های عربی دائما آن را رصد می‌کنند.

حسین امهز ادامه داد: خبرگزاری فارس منبع مورد اعتماد و قابل تکیه‌ای است که در شبکه خبری العالم از آن بسیار استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از دولت‌های عربی و مسئولان بلند پایه کشورهای عربی، خبرگزاری فارس را رصد کرده و به اخبار این خبرگزاری اعتماد دارند.

سردبیر شبکه خبری العالم بیان کرد: پیگیری اخبار و شادابی عجیبی در خبرگزاری فارس وجود دارد که این رسانه‌ را از دیگر رسانه‌ها متفاوت کرده است.

حسین امهز در خاتمه خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس با جامعیت و همچنین اشرافیت کامل نقش مؤثری در جریان‌سازی و جهت‌دهی در منطقه و جهان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول