اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عشرت شایق در گفت‌وگو با ‌فارس تشریح کرد

‌دلایل هجمه به خبرگزاری فارس / عملکرد فارس در دفاع از نظام درخشان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تحلیل‌های کارشناسانه در مورد جریان انحرافی و بیان آسیب‌های وارده از سوی این جریان را یکی از دلایل هجمه به خبرگزاری فارس در روزهای اخیر اعلام کرد.

‌دلایل هجمه به خبرگزاری فارس / عملکرد فارس در دفاع از نظام درخشان است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به رسالت دینی، اخلاقی و ملی رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مخاطبان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی اظهار کرد: هیچ شک و تردیدی در ممتاز بودن عملکرد خبرگزاری فارس برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: این خبرگزاری یکی از رسانه‌های مدافع اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده و با تایید اقدامات مثبت در قوای سه‌گانه و نقد دلسوزانه تصمیمات و عملکردهای ضعیف، همواره خط و مشی مردمی بودن خود را حفظ کرده است.

نماینده دوره هفتم مجلس، اخبار و تحلیل‌های روشنگرانه خبرگزاری فارس در شناسایی ابعاد فتنه 88 و نحوه نفوذ جریان انحرافی را بسیار با اهمیت و تاثیرگذار خواند و افزود: بصیرت‌افزایی جامعه یک ارزش و تعهد و عمل به این تعهد نباید موجب هجوم ناجوانمردانه به این خبرگزاری شود.

شایق گفت: بررسی اطلاعات و اخبار منتشره از سوی خبرگزاری فارس  و فعالیت درخشان آن مشخص می‌سازد که خط و مشی این خبرگزاری نه تنها‌ همیشه حمایت از ارکان نظام  بوده بلکه جزو اهداف اصلی آن به شمار می‌آید.

وی ارائه تحلیل‌های کارشناسانه در مورد جریان انحرافی و بیان آسیب‌های وارده از سوی این جریان را یکی از دلایل هجمه به خبرگزاری فارس در روزهای اخیر اعلام کرد و افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران فعال، بصیر و زحمتکش از سرمایه‌های بزرگ اجتماع می‌باشند و نباید بدون دلیل مورد بی‌مهری قرار گیرند.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول