اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت:

بسیج را به دانش‌آموزان خوب بشناسانیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: تمام برنامه‌های سند تحول بنیادین رسیدن بشر به حیات طیبه است و آن جایی است که بسیج را به دانش‌آموزان خوب بشناسانیم.

بسیج را به دانش‌آموزان خوب بشناسانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالله عسکری ظهر امروز در آیین اختتامیه طرح «هجرت 3» در این شهرستان اظهار داشت: بسیجی بودن شما بزرگ‌ترین افتخار شما به عنوان فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی است و عزتی بالاتر از این نیست که ما بسیجی هستیم.

وی با بیان اینکه نام بسیج را باید با وضو و مقدمات لازم بر زبان جاری کرد، افزود: اهداف بسیج همان اهدافی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی آن را مد نظر قرار داده بودند و ما نیز باید با تمام توان در راستای ارتقای آن گام برداریم و طوری عمل کنیم که دانش‌آموزان با عشق اهداف بسیج را دنبال کنند.

عسکری با بیان اینکه بسیج ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: تمام برنامه‌های سند تحول بنیادین رسیدن بشر به حیات طیبه است و آن جایی است که بسیج را به دانش‌آموزان خوب بشناسانیم.

وی با اشاره به اهداف طرح هجرت سه خاطرنشان کرد: برنامه‌های طرح هجرت سه همان برنامه‌هایی است که مقام ولایت مطرح می‌کنند و یکی از اهداف این طرح شناسایی استعدادها و شکوفایی آن‌ها در زمینه‌های مختلف است.

به گزارش فارس، در این آیین از 30 نفر از مربیان و دانش‌آموزان برگزیده در این طرح تجلیل شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول