اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

مدیران دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را ارائه دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی خرمشهر عملکرد خود را تنظیم کرده و به مردم ارائه دهند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی عملکرد خود را ارائه دهند

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: کمتر از یک سال دیگر از عمر دولت دهم باقی مانده و مدیران اجرایی خرمشهر عملکرد خود را ارائه دهند.

وی افزود: مدیران بر اساس شاخص‌های مشخص شده برنامه‌های ارگان مربوطه خود را تنظیم کنند و گزارش کاری کامل و جامعی را از عملکرد هفت ساله دولت ارائه دهند.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: مدیران با استخراج عملکرد خود و تنظیم این برنامه‌ها شهروندان را در جریان اقدامات فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و اجتماعی شهرستان قرار می‌دهند.

حسینی با اشاره به شاخص‌های تنظیم برنامه و اهداف دولت نهم و دهم در مدت زمان هفت ساله گفت: بعضی از مدیران اقدامات انجام شده را به صورت پراکنده ارئه می‌دهند و باید این اقدامات در قالب یک برنامه مشخص و موازی با شاخص‌های مشخص شده استخراج شود.

*انتقال ارزش‌ها هدف اصلی اردوهای دانش‌آموزی است

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص اهداف برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و زیارت شهدای شلمچه بیان کرد: اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور از 12 مهر ماه در استان خوزستان آغاز شده و دانش‌آموزانی از سراسر کشور یادمان شهدای شلمچه را زیارت می‌کنند.

فرماندار خرمشهر افزود: یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این اردوها آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال این مهم به آنان است.

وی ادامه داد: به مدت سه سال است که دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با حضور در یادمان‌های عملیاتی استان خوزستان از نزدیک با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شده و آن را لمس می‌کنند.

حسینی با اشاره به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی خرمشهر ‌در یک کار جمعی و هماهنگ پذیرای دانش‌آموزان هستند و آنان را با خاطره‌ای خوش بدرقه می‌کنند.

وی افزود: این اردوها علاوه بر آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی و انتقال ارزش‌ها به آنان فرصتی مناسب برای کل مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خرمشهر محسوب می‌شود.

فرماندار خرمشهر گفت: وظایف نسل گذشته در برابر نسل سوم انقلاب انتقال ارزش‌ها و شرح جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول