اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره فنی و حرفه‌ای خوزستان

پایان نامه‌‌های دانشجویی حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: پایان‌نامه‌ها و مقالات دانشجویی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در قالب آموزش مهارتی و کارآفرینی مورد حمایت مالی و معنوی قرار می‌گیرند.

پایان نامه‌‌های دانشجویی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای خوزستان، رحمان قلاوند با بیان اینکه در استان 800 مجتمع فنی و حرفه‌ای آزاد و غیردولتی وجود دارد، اظهار داشت: سال گذشته 20 درصد از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل ما بی‌توجهی به وجود 800 مجتمع فنی و حرفه‌ای آزاد و غیر دولتی است چرا که آموزش و پرورش بیشتر متقاضی دوره‌های دولتی است و کمتر به آموزشگاه‌های آزاد توجه کرده است این در حالی است که اگر آموزش و پرورش این آموزشگاه‌ها را در اختیار بگیرد و آنها را فعال کند، تعداد زیادی از دانش‌آموزان مهارت می‌آموزند.

قلاوند از انجام رایزنی و مذاکره با آموزش و پرورش با هدف ترویج آموزش مهارت در استان خبر داد و گفت: اکنون در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی استاندارد مرتبط، بخشی از پایه‌های آموزشی مورد نیاز کارآفرینی از سوی مربیان در حال آموزش به کارآموزان است.

به گفته مدیر کل فنی و حرفه‌ای خوزستان، اکنون چهار هزار طرح تحقیقاتی کارآموزی تدوین شده و با همکاری بخش پژوهش در مراکز در حال اجراست.

همچنین سه فقره پایان نامه دانشجویی با موضوعات کارآفرینی و فنی حرفه‌ای تصویب و تائید شده است و چند پایان نامه و طرح تحقیقاتی دیگر در کمیته پژوهش در حال بررسی هستند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول